کد مطلب: 24207
  تاریخ انتشار:  1402/04/15 - 12:53


قرعه دومین هفته «چهارشنبه‌های محیط زیستی» به نام منطقه ۱۸

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در دومین هفته «چهارشنبه‌های محیط زیستی» از وضعیت محیط زیست منطقه ۱۸ بازدید کرد.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در دومین هفته «چهارشنبه‌های محیط زیستی» از وضعیت محیط زیست منطقه ۱۸ بازدید کرد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، حلیا سادات حسینی در نظارت ستادی محیط زیست منطقه ۱۸ با تاکید بر ضرورت بکارگیری نیروهای متخصص و رشته مرتبط در ادارات محیط زیست مناطق ۲۲ گانه گفت: برای اینکه بتوان در موضوعات محیط زیستی با نگاه تخصصی و متفاوت تری وارد عمل شد، می‌طلبد ساختار و بدنه کارشناسی ادارات محیط زیست تقویت شود.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به اینکه در موضوعات آموزش و فرهنگسازی علاوه بر اجرای برنامه های توانمند سازی باید به آسیب شناسی و اثربخشی آموزش‌ها نیز توجه کرد اظهارکرد: خانه بازیافت منطقه کار بسیار خوبی است که ارتباط چهره به چهره شهروندان را فراهم آورده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران؛ حسینی در ادامه خواستار تعیین تکلیف سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی هوشمند برخی ساختمان‌های این منطقه و آبگرمکن خورشیدی مستقر در بوستان کوثر شد و گفت: در موضوع احداث تصفیه خانه‌ها با توجه به ردیف اعتباری که از کد پروژه بازچرخانی به مناطق اختصاص یافته، می‌طلبد منطقه ۱۸ نسبت به طراحی و مطالعات ثانویه فرآیند خط انتقال پسآب از فیروز بهرام اقدام کند.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری