کد مطلب: 24196
  تاریخ انتشار:  1402/04/12 - 11:33


بارش‌های سیل‌آسا در ژاپن و اختلال در حرکت قطارها

بارندگی شدید و سیل‌آسا در استان «یاماگوچی» در غرب ژاپن موجب اختلال در تردد قطارها شد و ساکنان محلی را در شرایط دشوار قرار داد.

بارندگی شدید و سیل‌آسا در استان «یاماگوچی» در غرب ژاپن موجب اختلال در تردد قطارها شد و ساکنان محلی را در شرایط دشوار قرار داد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، یک پل مخصوص عبور قطار روی رودخانه «آساگاوا» در شهر «مینه» فرو ریخته و باران همچنین در برخی نقاط باعث فرسایش زمین در زیر ریل‌ها شده است.

مسئولان محلی می‌گوید: هنوز نمی‌توان گفت که تعمیر ریل‌ها چقدر طول می‌کشد و این شرکت در نظر دارد خدمات اتوبوسرانی را جایگزین آن کند.

روز گذشته (یکشنبه) یکی از شهروندان مینه گفت نگران است که شاید این آسیب منجر به بسته شدن راه‌آهن شود.

در ژوئیه سال ۲۰۱۰ نیز زمین در زیر خط «جی آر» در شهر مینه به خاطر بارندگی شدید آسیب دید و بیش از یک سال طول کشید تا خدمات قطار به طور کامل از سر گرفته شود.

مقامات همچنین از ادامه بارش‌های سنگین و پرحجم در منطقه «کیوشو» واقع در جنوب ژاپن خبر داده‌اند.

تداوم بارش سنگین باران در منطقه کیوشو در جنوب ژاپن، خطر بروز بلایای طبیعی را افزایش داده است. مقام‌های هواشناسی نیز از مردم می‌خواهند که در برابر وقوع حوادثی چون رانش زمین، سیلاب و طغیان رودخانه‌ها آماده باشند و برای تضمین ایمنی خود آخرین اطلاعات تخلیه را بررسی کنند.

گزارش‌ها حاکیست رودخانه‌ای در این منطقه طغیان کرده‌ و حجم افزایش آب در رودخانه‌های دیگر در کیوشو به سطح خطرناکی رسیده‌اند.

مقامات شهرداری در نواحی جنوبی برای بسیاری از مناطق، دستور تخلیه صادر کرده‌اند.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار جهان