کد مطلب: 24047
  تاریخ انتشار:  1402/03/09 - 16:10


دیدار محیط بانان استان تهران با قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با جمعی از محیط بانان استان تهران، پای درد دل آنها نشست و در جریان مسائل و دغدغه‌هایشان، قرار گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با جمعی از محیط بانان استان تهران، پای درد دل آنها نشست و در جریان مسائل و دغدغه‌هایشان، قرار گرفت.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA) به نقل از مجلس شورای اسلامی، جمعی از محیط بانان استان تهران که به دعوت سمیه رفیعی رئیس فراکسیون محیط زیست به مناسبت میلاد امام رضا(ع) و روز ملی محیط بان در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرده بودند پیش از ظهر امروز سه‌شنبه،( ۹ خرداد ماه) با محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، دیدار و گفت و گو کردند.

محیط بانان که از مناطق مختلف استان تهران حضور داشتند، در جریان این دیدار به بیان برخی از مسائل خود در حوزه تأمین تجهیزات محیط بانی و خودرو برای انجام مأموریت های این یگان پرداختند چرا که برای برخورد و بازدارندگی شکارچیان مسلح نیازمند تجهیزات برای انجام مأموریت های خود در شرایط سخت هستند. آنها همچنین دغدغه های خود در زمینه معیشت، مسکن و غیره را نیز مطرح کردند.

قالیباف پس از شنیدن مشکلات و مسائل محیط بانان از محمدجواد عسکری، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، که در این دیدار حضور داشت، خواست تا با همکاری سمیه رفیعی رئیس فراکسیون محیط زیست این مسائل را از دستگاه های مربوطه پیگیری کنند.

همچنین رئیس قوه مقننه درباره حل موضوع برخی از محیط بانان که به درجه جانبازی نائل آمده بودند، اذعان کرد که قانون مربوطه در این خصوص وجود دارد و به رئیس کمیسیون کشاورزی مأموریت داد که این موضوع از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران پیگیری شود.

سمیه رفیعی رئیس فراکسیون محیط زیست نیز در این دیدار با بیان اینکه قالیباف تنها رئیس قوه ای است که با محیط بانان میدانی دیدار کرده است، گفت: رئیس مجلس شخصا از محیط بانان حمایت کرده است تا بودجه مستقل به یگان آنها تعلق گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیری از تلاش های بی وقفه و شبانه روزی محیط بانان تهرانی به نمایندگی از محیط بانان جان برکف کل کشور قدردانی به عمل آورد.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط انسانی