کد مطلب: 23899
  تاریخ انتشار:  1402/02/08 - 16:04


پاکسازی طبیعت محدوده «درکه» در منطقه ۱

سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از پاکسازی طبیعتِ محدوده درکه در حریم منطقه ۱ شهرداری تهران در روز شنبه (٩ اردیبهشت ماه) خبر داد.

سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از پاکسازی طبیعتِ محدوده درکه در حریم منطقه ۱ شهرداری تهران در روز شنبه (٩ اردیبهشت ماه) خبر داد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، حلیا سادات حسینی در جریان پویش پویش مردمی پاکسازی حاشیه رودخانه جاجرود که روز گذشته (۷ اردیبهشت ماه) با حضور استاندار تهران برگزار شد، گفت: در هفته زمین پاک تلاش شد، با اجرای برنامه‌های نمادین این انگیزه را در شهروندان ایجاد کنیم که در تمام طول سال به حفظ و حراست از زمین و محیط زیست پیرامون خود نگاه ویژه‌تری داشته باشند.

سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از پاکسازی طبیعتِ محدوده درکه حریم منطقه ۱ در روز شنبه (٩ اردیبهشت ماه) خبر داد و اظهارکرد: توجه به فرهنگسازی محیط زیستی در مناطق حریم شهر تهران - که با استقبال گسترده گردشگران مواجه می‌شوند - به دلیل وجود اکوسیستم های خاص، تنوع زیستی متنوع و سرمنشاهای منابع آبی بسیار با اهمیت است. در همین ارتباط ارتقای سطح آگاهی گردشگران و استفاده از ظرفیت آنان در مشارکت چنین طرح‌های باعث ایجاد این فرهنگ جهت عدم مشاهده پسماندهای تجدید ناپذیر در طبیعت می‌شود.

وی افزود: تفاوت اصلی برنامه‌های پاکسازی امسال این است که کاملا با مشارکت سمن‌ها و گروه‌های دغدغه‌مند و طبیعت‌دوست و در چندین نقطه از حریم و شهر تهران به‌صورت همزمان به اجرا درآمده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران حسینی در پایان اظهارکرد: با توجه به گستردگی مسایل محیط زیستی در شهر تهران، بهره‌گیری از مشارکت مردمی مورد تاکید مجموعه مدیریت شهری است و معتقدم با مشارکت مردم و جوامع محلی است که می توان در اجرا و پایداری طرح‌های محیط زیستی موفق بود.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری