کد مطلب: 22643
  تاریخ انتشار:  1401/11/30 - 17:25


همکاری منابع طبیعی با وزارت دفاع برای کاشت درخت

سازمان منابع طبیعی با وزارت دفاع در جهت تحقق طرح کاشت یک میلیارد اصله درخت، تفاهمنامه همکاری امضاء کرد.

سازمان منابع طبیعی با وزارت دفاع در جهت تحقق طرح کاشت یک میلیارد اصله درخت، تفاهمنامه همکاری امضاء کرد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، عباسعلی نوبخت عصر امروز (۳۰ بهمن ماه) پیش از مبادله تفاهمنامه همکاری گفت: وزارت دفاع مدافع امنیت ملی کشور است و منابع طبیعی حافظ امنیت غذایی است و با امضای این تفاهمنامه می‌توان گفت که نیروهای نظامی علاوه بر حفاظت از امنیت ملی، حافظ امنیت زیستی کشور نیز هستند.

مهندس نامجوی - معاون مهندسی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع -  نیز هنگام مبادله تفاهمنامه اظهارکرد: همزمان برای اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت ستادی در وزارت تشکیل شد و اماکن نظامی، اراضی مازاد و اطراف اراضی مسکونی شناسایی و درختکاری می‌شود و گزارش فصلی آن ارائه خواهد شد.

نامجوی گفت: وزارت دفاع و نیروهای مسلح اهتمام جدی به موضوع درختکاری دارند و عمده پادگان‌های نظامی از سال‌های گذشته تا کنون درختکاری شده است و دارای فضای سبز قابل توجهی هستند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی سازمان منابع طبیعی کشور، تفاهمنامه سازمان منابع طبیعی و معاونت مهندسی دفاعی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع که با موضوع همکاری در اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت تنظیم شده است از سوی عباسعلی نوبخت به نمایندگی از سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و مهدی نامجوی به نمایندگی از معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع امضاء و مبادله شده است.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار منابع طبیعی و آب