کد مطلب: 22450
  تاریخ انتشار:  1401/10/13 - 17:39


پایش هوشمند اراضی منابع طبیعی با به کارگیری «پنجره واحد زمین»

سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور استفاده از ظرفیت پنجره واحد را در پایش هوشمند اراضی ملی در دستور کار قرار داده است.

سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور استفاده از ظرفیت پنجره واحد را در پایش هوشمند اراضی ملی در دستور کار قرار داده است.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)،  تعدادی از مدیران و دست اندرکاران منابع طبیعی در حوزه زمین روز دوشنبه با نمایندگان سازمان فناوری اطلاعات تشکیل جلسه دادند و موضوع پایش هوشمند اراضی ملی و منابع طبیعی را در قالب پنجره واحد مورد بررسی قرار دادند.

اجرای پروژه‌های دولت الکترونیک یکی از مهم‌ترین اقدامات برای اجرای فرمان مقام معظم رهبری است که با نامگذاری امسال به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» از سوی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در قالب پایش هوشمند اراضی منابع طبیعی عینیت یافته است.

سامانه پنجره واحد مدیریت زمین نبز یکی از پروژه های اولویت‌دار دولت الکترونیک است که به منظور ایجاد سهولت در ارایه خدمات و مجوزهای زمین و مدیریت و پایش بهینه اراضی ایجاد و راه‌اندازی شده و فعالیت خود را در برخی از استان‌های کشور به‌صورت آزمایشی آغاز کرده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی سازمان منابع طبیعی، به منظور مدیریت بهینه اراضی و جلوگیری از تغییر غیرقانونی کاربری اراضی همچنین در راستای تبصره پنج  ماده ۲ ایین نامه استفاده از ظرفیت دانش بنیان مصوبه هیات دولت در ابتدای سال جاری، سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور استفاده از ظرفیت پنجره واحد را در پایش هوشمند اراضی ملی در دستور کار قرار داده و در جلسه مزکور این مهم به بحث و تبادل نظر گذاشته شده و توافقات اولیه در این زمینه انجام شده است.


انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار منابع طبیعی و آب