کد مطلب: 21795
  تاریخ انتشار:  1401/05/27 - 11:38


سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران منصوب شد

با حکم معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست ، علیرضا مزینانی به عنوان سرپرست حفاظت محیط زیست استان تهران معرفی شد.

با حکم معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست ، علیرضا مزینانی به عنوان سرپرست حفاظت محیط زیست استان تهران معرفی شد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، طی مراسمی روز گذشته با حضور جمعی از مدیران سازمان حفاظت محیط زیست و کارکنان محیط زیست استان تهران علیرضا مزینانی  به عنوان سرپرست محیط زیست استان تهران معرفی و از تلاش‌های سعید محمودی - مدیرکل سابق این استان - قدردانی شد.

مزینانی در این مراسم با اشاره به اهمیت محیط زیست استان تهران و ضرورت توجه به مسائل و حل مشکلات محیط زیستی موجود گفت: در این خصوص باید از ظرفیت کارشناسی موجود در بدنه سازمان و فرصت‌های بیرونی و تعاملات بین بخشی کمک بگیریم  تا بتوانیم موضوعات و مشکلات موجود را در کوتاه‌ترین زمان حل و فصل کنیم.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران موضوع محیط زیست را از جمله مسائل اساسی برای دولت دانست و اظهارکرد: معضلات اصلی استان تهران در حوزه آب، خاک، پسماند، آلودگی هوا، تصفیه فاضلاب و موضوعات تخصصی دیگر  باید به‌سرعت در دستور کار قرار گیرد.

مسعود بنام - مدیرکل حراست سازمان حفاظت محیط زیست- نیز در ادامه با تاکید بر اینکه اولویت اصلی مجموعه حراست سازمان، صیانت از کارکنان آن است، اظهارکرد: در حوزه حراست رویکرد اصلی بر جلوگیری از گلوگاه‌های ایجاد فساد و بستن کلیه راه های نفوذپذیری نامتعارف و خلاف قانون از خارج سازمان در ارتباط با کارکنان این سازمان است.

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، وی همچنین در خصوص روند انتصابات مدیران در سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: فرایند انتخاب و انتصاب مدیران بر اساس هماهنگی با مراجع امنیتی و مرتبط انجام می شود و در این فرایند صلاحیت‌های فردی و مدیریتی افراد بررسی و در نهایت با جمع بندی در کمیته انتصابات، بهترین گزینه برای مدیریت مجموعه مورد نظر منصوب می‌شود.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط انسانی