کد مطلب: 21485
  تاریخ انتشار:  1401/04/08 - 21:27


رحیم زارع، نماینده مجلس:

بودجه محیط‌بانان در قالب بودجه محیط زیست دیده شده است

با تلاش‌های رفیعی رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس هم 300 میلیارد تومان در بودجه 1401 برای افزایش حقوق محیط‌بانان در نظر گرفته شد.

با تلاش‌های رفیعی رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس هم 300 میلیارد تومان در بودجه 1401 برای افزایش حقوق محیط‌بانان در نظر گرفته شد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ در واکنش به اظهارات سلاجقه مبنی بر اینکه مجلس بودجه مستقلی برای محیط‌بان‌ها در نظر نگرفته است با بیان اینکه بودجه محیط‌بانان در قالب بودجه محیط زیست پیش‌بینی شده است، گفت: با تلاش‌های رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس هم ۳۰۰ میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۱ برای افزایش حقوق محیط‌بانان در نظر گرفته شد.

رحیم زارع در واکنش به اظهارات رئیس سازمان محیط زیست مبنی بر اینکه مجلس بودجه مستقلی برای محیط‌بان‌ها در نظر نگرفته است، گفت: تفاوت بودجه 1401 با بودجه‌ 1400 این بود که سازمان برنامه بودجه ردیف‌ها را به صورت متمرکز دیده بود و بودجه دستگاه‌های تابع را با دستگاه‌های مادر محاسبه کرد.

وی با بیان اینکه بودجه محیط‌بانان در قالب بودجه محیط زیست پیش‌بینی شده است، افزود: البته با تلاش‌های رفیعی رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس هم 300 میلیارد تومان در بودجه 1401 برای افزایش حقوق محیط‌بانان در نظر گرفته شد.

زارع یادآور شد: اینکه مجلس بودجه ای برای محیط‌بانان در نظر نگرفت درست نیست و و مطابق با لایحه دولت همان مبلغی که سازمان برنامه و بودجه برای محیط زیست در نظر گرفت را پیش‌بینی کردیم و مجلس علاوه بر این 300 میلیارد تومان هم برای افزایش حقوق محیط بانان در نظر گرفته است.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط انسانی