کد مطلب: 19686
  تاریخ انتشار:  1400/10/27 - 15:52


کاداستر بیش از ۵۰۰۰ هکتار از اراضی ملی استان تهران

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از اخذ سند تک برگی برای بیش از ۵۰۰۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان های ملارد، پردیس، شمیرانات، ری و ورامین خبر داد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از اخذ سند تک برگی برای بیش از ۵۰۰۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان های ملارد، پردیس، شمیرانات، ری و ورامین خبر داد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، علینقی حیدریان گفت: تثبیت مالکیت دولت با اخذ ۱۰ سند کاداستر (سند تک برگی) به میزان ۵۱۸۱هکتار، ۶ سند به مساحت ۳۲ میلیون و ۹۸۴ هزار و ۱۴۵ متر در اراضی ملی پلاک‌های رضاآباد، یوسف آباد، شیرین آباد، الله آباد و حسین آباد شهرستان ملارد، یک سند به مساحت ۶۹۱ هکتار  از اراضی ملی پلاک خسروآباد  شهرستان پردیس، یک سند به مساحت ۹۴۱ هکتار از اراضی پلاک آرمیان شهرستان شمیرانات، یک سند به مساحت ۲۲۸هکتار از اراضی ملی پلاک باقرآباد تنباکویی  شهرستان ری و و  یک سند به مساحت ۲۳ هکتار از اراضی ملی پلاک رضی آباد قرچک شهرستان ورامین به منظور جلوگیری از زمین‌خواری با همت روسای ادارات منابع طبیعی این پنج شهرستان و با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستانهای ملارد و پردیس، لواسان، ری و ورامین انجام شد.             

وی تصریح کرد: با اجرایی شدن طرح جامع کاداستر و اخذ اسناد تک برگی اراضی ملی با افزایش ضریب حفاظتی اراضی ملی از هرگونه تجاوز ودست درازی افراد سودجو و فرصت طلب به اراضی ملی و انفال که متعلق به نسلهای بعدی است با شدت و سرعت بیشتری نسبت به قبل جلوگیری خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران حیدریان از عموم مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف به اراضی منابع طبیعی، مراتب را فوراً از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ و سامانه ۱۳۹ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار منابع طبیعی و آب