کد مطلب: 19499
  تاریخ انتشار:  1400/09/17 - 15:45


پویش پهلوان تالاب آغاز به کار کرد

پویش پهلوان تالاب یکی از زیر پویش‌های کمپین سهم من برای تالاب است که توسط طرح حفاظت از تالاب‌های ایران از سال 1399 شروع به کار کرده است.

پویش پهلوان تالاب یکی از زیر پویش‌های کمپین سهم من برای تالاب است که توسط طرح حفاظت از تالاب‌های ایران از سال 1399 شروع به کار کرده است. این پویش تلاش دارد با افزایش آگاهی میان مردم و دستگاه های دولتی و خصوصی در خصوص وضعیت تالاب های ایران، مسؤولیت اجتماعی حفاظت از تالاب ها را در گروههای مختلف مخاطب ارتقا دهد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، در مراسم رونمایی از پوستر پویش پهلوان تالاب که روز سه شنبه شانزدهم آذرماه برگزار شد، مهری اثناعشری، مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب های ایران از درک بالا، شایسته و عمل به مسئولیت اجتماعی فدراسیون ورزش های همگانی در راستای آگاهی افزایی قشر بزرگ مخاطبان آن فدراسیون برای حفظ تالاب های کشور قدردانی کرد و گفت: «نیاز است تمامی ذی‌نفعان مرتبط با تالاب‌ها از ارزش‌ها و خدمات آن با اطلاع باشند تا بتوانیم آنان را با اهداف حفاظت از تالاب همراه سازیم.

در ادامه سید ابوالقاسم موسوی، مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی و مسوولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست نیز با اعلام خرسندی و حمایت از این پویش به فعالیت‌های 1012 تشکل محیط زیستی در کشور اشاره کرد و گفت: «ما از برخی از پویش‌هایی که این انجمن‌ها راه‌اندازی و اجرا می‌کنند درس می‌گیریم و در کنار آنان هستیم.

نوید آزارشی، رییس سازمان ورزش‌های تفریحی و رقابتی و نماینده فدراسیون وزرش‌های همگانی نیز با اعلام علاقه‌مندی و همکاری، از برخی از حرکت‌های عمومی این فدراسیون در راستای حفظ محیط زیست گفت و اضافه کرد: «فدراسیون ورزش های همگانی 63 رشته را پوشش می‌دهد که هر کدام از این ورزش‌ها یک خانواده بزرگ ورزشی هستند. تلاش می‌کنیم با استفاده از این ظرفیت و کمک به آگاهی رسانی نگاه بهره‎کشی از طبیعت و محیط زیست را به سمت بهره‌وری تغییر دهیم.

در این برنامه با حضور جمعی از روسای  انجمن‌های ورزشی در سالن همایش‌های سازمان محیط زیست برگزار شد، حمید نعمتیان مدیر انجمن‌های ورزش های همگانی در طبیعت و قهرمان کاراته اعلام کرد: «اختتامیه پویش روز 22 بهمن خواهد بود همچنین روز سوم اسفند از سه کمیته هیات های استانی برتر تقدیر شده و به آنان بازوبند پهلوانی اهدا می‌شود.

در این برنامه شهره سلطانی هنرمند ارزنده کشور و جناب آقای علی خسروی پیشکسوت و داور بین المللی فوتبال در برنامه حضور داشتند. به این دو چهره به پاس دغدغه و تفکری که برای حفاظت از تالاب ها دارند، تندیس مقام تالاب بان اهدا شد. در انتها تمامی شرکت کنندگان پوستر پویش پهلوان را امضا کردند.

انتهای پیام


به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط دریایی