کد مطلب: 18289
  تاریخ انتشار:  1400/08/08 - 14:46


حوادث طبیعی در یک ایالت هند، ده‌ها قربانی گرفت

بر اساس آمارهای دولتی که روز جمعه منتشر شد، ۲۴ مورد مصدومیت و سه مورد مفقودی نیز از ۱۷ اکتبر تا ۱۹ اکتبر در این ایالت گزارش شده است.

بر اساس بیانیه رسمی منتشر شده از سوی دولت ایالتی اوتاراکندِ هند، از ۱۷ تا ۱۹ اکتبر در مجموع ۷۹ مورد مرگ به دلیل وقوع بلایای طبیعی ناشی از بارش باران های شدید در این ایالت گزارش شده است.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، ایالت اوتاراکند هند در ماه اکتبر شاهد بارش باران های بی وقفه بوده که منجر به آبگرفتگی جاده ها، رانش زمین و طغیان رودخانه ها شده و تعداد زیادی از افراد را نیز در نقاط مختلف این ایالت آواره کرده است.

بر اساس آمارهای دولتی که روز جمعه منتشر شد، ۲۴ مورد مصدومیت و سه مورد مفقودی نیز از ۱۷ اکتبر تا ۱۹ اکتبر در این ایالت گزارش شده است.

بر اساس گزارش ها، بیشترین تعداد مرگ و میر مربوط به شهر "نینیتال" با ثبت ۳۵ مورد فوتی ناشی از وقوع بلایای طبیعی گزارش شده و پس از آن نیز منطقه "چمپاوات" در ایالت اوتاراکند بیشترین تعداد مرگ و میر را داشته است.

همچنین بارش شدید باران در اوتاراکند باعث ویرانی های گسترده ای در قالب رانش زمین، تخریب خانه ها و سیل شده که خسارات جانی و مالی در پی داشته به طوری که در مجموع ۲۳۲ خانه طی سه روز بارندگی شدید آسیب دیده است.

پیش از این نیز پوشکار سینگ دامی، وزیر ارشد ایالت اوتاراکند اعلام کرد که حقوق ماه اکتبر خود را در جهت کمک به خسارت دیدگان ناشی از وقوع این بلایای طبیعی، اهدا خواهد کرد.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار جهان