کد مطلب: 18222
  تاریخ انتشار:  1400/07/25 - 14:53


تاثیر تغییر اقلیم بر حفاظت از آب و خاک

آب و خاک یکی از مسایل بنیادی همه کشورها است و همه کشورهای دنیا، برنامه و استراتژی‌های مدون عالمانه طراحی و برای اجرای آن‌ها اقدام می‌کنند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: آب و خاک یکی از مسایل بنیادی همه کشورها است و همه کشورهای دنیا، برنامه و استراتژی‌های مدون عالمانه طراحی و برای اجرای آن‌ها اقدام می‌کنند.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، علی سلاجقه در سومین همایش بین‌المللی جوانان، حفاظت خاک و آب با تاکید بر اینکه تغییر اقلیم از مسائل جدی حاکم بر دنیای امروز است، گفت: تغییر اقلیم بحث حفاظت از آب و خاک را به‌شدت تحت تاثیر قرار داده است و می‌طلبد با استفاده از رویکردها و علوم جدید متخصصان و مجموعه علما و اندیشمندان جوان به این موضوع ورود کنند و مورد پردازش قرار دهند.

معاون رئیس جمهوری در ادامه با اشاره به اثرات بیماری کووید ۱۹ بر محیط زیست اظهارکرد: شرایط پساکرونا ما را در معرض مباحث آب و خاک چه از نظر کیفی و چه کمی قرار می‌دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، سلاجقه در پایان اظهارکرد: آلاینده‌هایی است که ناشی از استفاده از مواد مختلفی از جمله دستکش‌ها، ماسک یا وسایل بیمارستانی است به‌نوعی مقوله آب و خاک دنیا از جمله کشور ما را تحث تاثیر قرار داده است که امیدوارم دانشمندان جوان به این موضوع بپردازند. با برگزاری این همایش بین‌المللی از زوایای مختلف موضوع حفاظت خاک و آب که مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد و امیدواریم شاهد دستاورد خوبی در این  حوزه باشیم.

انتهای ‌پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط طبیعی