کد مطلب: 17693
  تاریخ انتشار:  1400/04/22 - 11:21


تسلیت رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس در پی درگذشت محیط‌بان اصفهانی

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس درگذشت رضا قلی خسروی، محیط بان اصفهانی را تسلیت گفت.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس درگذشت رضا قلی خسروی، محیط بان اصفهانی را تسلیت گفت.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، سیمه رفیعی رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس در صفحه اینستاگرامش نوشته که هنوز غم هجران مظلومانه دو محیط بان زنجانی را فراموش نکرده‌ایم که دگربار با شنیدن خبر از دست دادن یک محیط بان دلسوز کاممان به تلخی رفت. با آنکه مرحوم قلی حسروی در آستانه بازنشستگی قرار داشت اما وجدان بیدار او اجازه نداد تا چشمش را بر تعرض به طبیعت و حیات وحش ببندد.

محیط‌بان رضا قلی خسروی از محیط‌بانان پارک ملی و پناهگاه حیات‌وحش قمیشلو شامگاه چهارشنبه پنجم خردادماه حین گشت زنی در این منطقه مورد حمله شکارچیان غیرمجاز قرار گرفت و شکارچیان با ضربات چوب این محیط‌بان را مصدوم کردند.

این دو شکارچی غیرمجاز که پس از تجاوز به حریم منطقه قمیشلو در حال تعقیب و گریز با یکی از محیط‌بانان پارک ملی قمیشلو بودند، او را مورد ضرب ‌و جرح قرار دادند.

رضا قلی خسروی پس از مصدوم شدن توسط محیط‌بانان منطقه به اورژانس بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر منتقل شد و به دلیل شکستگی سر و بینی در بیمارستان تحت درمان قرار گرفت تا اینکه به وضعیت مناسب رسید و از بیمارستان مرخص شد اما بعدازظهر شنبه ۱۹ تیرماه  مجددا در حال انتقال به بیمارستان بود که عملیات احیای کادر اورژانس بی‌نتیجه ماند و دار فانی را وداع گفت.

دلیل فوت این محیط‌بان که در سی‌امین سال خدمت و در آستانه بازنشستگی قرار داشت هنوز مبهم و قرار است پس از اعلام نظرات کارشناسی پزشکی قانونی به اطلاع دوستداران محیط‌زیست برسد.


انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط انسانی