کد مطلب: 17576
  تاریخ انتشار:  1400/04/02 - 10:13


آسمان صاف و آفتابی در بیشتر مناطق

از امروز تا یکشنبه (۲ تا ۶ تیر) در برخی نقاط نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا ‌پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به حاکمیت جوی ‌پایدار و آسمانی صاف و آفتابی در ‌بیشتر مناطق کشور طی روزهای آینده، از وزش باد شدید در برخی نقاط نوار شرقی کشور خبر داد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)،
صادق ضیاییان افزود: طی ‌پنج روز آینده با توجه به جریانات گرم و مرطوب جنوبی، در ارتفاعات جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و شمال و شرق هرمزگان افزایش ابر با احتمال وقوع رگبار و رعد و برق وجود دارد.

وی ادامه داد: از امروز تا یکشنبه (۲ تا ۶ تیر) در برخی نقاط نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا ‌پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، تا اواخر هفته جاری در برخی ساعات سرعت وزش باد در خوزستان و ایلام افزایش ‌پیدا خواهد کرد و خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در برخی از این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

وی همچنین اظهار کرد: از امروز تا ‌پایان هفته (۲ تا ۴ تیر) شرق دریای عمان مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۳ تیر) صاف همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه (۴ تیر) نیز صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری