کد مطلب: 17568
  تاریخ انتشار:  1400/04/01 - 12:10


۱۵۰۰همیار طبیعت بیمه شدند

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور از بیمه شدن ۱۵۰۰ همیار طبیعت خبر داد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور از بیمه شدن ۱۵۰۰ همیار طبیعت خبر داد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)،
سرهنگ جمشید محبت‌خانی در همایش روز ملی محیط‌بان که امروز در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، با اشاره به اینکه در گذشته محیط‌بانان بیمه نداشتند و حدود ۶۰ درصد حقوق یک کارشناس را دریافت می‌کردند، گفت: امروز محیط‌بانانی که با کارشناسان سازمان حفاظت محیط زیست در یک سطح به لحاظ خدماتی، تحصیلات و.. قرار دارند حقوق‌ بیشتری دریافت می‌کنند که البته نتیجه تلاش‌های کارشناسان بود.

وی ادامه داد: ۱۵۰۰ همیار محیطبان که با ما همکاری دارند، بیمه شدند و در صورت مصدومیت هزینه‌هایشان تحت پوشش بیمه است.

محبت‌خانی درباره بیمه محیط‌بانان گفت: بیمه تمامی محیط بانان در ابعاد مختلف به قانون تبدیل شده است و بیش از ۶۰۰ میلیون هزینه به خانواده‌های شهدای محیط بان داده شد که گرچه جای خالی این عزیزان را پر نخواهد کرد.

وی در پایان اظهارکرد: ۷۲میلیارد تجهیزات در اختیار محیط بانان و ۱۲۰۰ دستگاه موتورسیکلت تریل پرقدرت تولید داخلی و بومی‌سازی شده برای محیط بانان  و ۷۲ خودرو داخلی برای محیط بانان اختصاص داده شده است.

در همایش روز ملی محیط‌بان از خانواده محیط‌بانان شهید مهدی مجلل و شهید میکائیل هاشمی دو محیط‌بانی که در فروردین ماه امسال در درگیری با شکارچیان متخلف در استان زنجان جان خود را از دست دادند، تجلیل شد. همچنین از یگان نمونه کشوری از استان گیلان، فرمانده نمونه کشوری از استان فارس و چهار محیط‌بان نمونه ملی تقدیر شد.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط انسانی