کد مطلب: 16374
  تاریخ انتشار:  1400/03/03 - 13:29


رییس سازمان جنگل‌ها بر مصرف بهینه آب و برق تاکید کرد

رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در نامه‌ای به ادارات کل منابع طبیعی استان‌ها بر مصرف بهینه آب و برق از دفتر کار تا عرصه تاکید کرد.

رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در نامه‌ای به ادارات کل منابع طبیعی استان‌ها بر مصرف بهینه آب و برق از دفتر کار تا عرصه تاکید کرد.


به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، مسعود منصور در این باره نوشت: خشکسالی و کاهش بارندگی منجر به ایجاد محدودیت و کم آبی شده است و سازگاری با این شرایط به منظور کاهش آثار منفی، امروز در کشور امری لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

وی افزود: بخش اعظمی از سرزمین کشورمان روی کمربند خشک و یا نیمه‌خشک واقع شده است و ادامه روند خشکسالی ایجاب می‌کند تدابیر مؤثری به‌ویژه جهت پیشگیری از این وقایع به عمل آید.

منصور اضافه کرد: برق همانند آب یکی از کلیدی‌ترین منابع انرژی محسوب می‌شود که در کنار کاهش آب باید مورد توجه قرار گیرد. لذا برما واجب است تا در کلیه فعالیت‌های اداری و اجرای تمامی پروژه‌های میدانی از روش‌های صرفه‌جویانه با بهره‌وری بالا از منابع آبی و انرژی استفاده و گزارشی را در این خصوص به معاونت برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان جنگل‌ها اعلام شود.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی سازمان جنگل‌ها، رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشوراظهارامیدواری کرد: با تلاش و دقت نظر کارکنان منابع طبیعی در دورترین نقاط کشور بتوانیم بیش از پیش در توسعه پایدار سرزمین‌مان نقش آفرینی کنیم.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار منابع طبیعی و آب