کد مطلب: 16104
  تاریخ انتشار:  1400/01/23 - 15:35


کلانتری با خانواده شهدای محیطبان زنجان دیدار کرد/دو پاسگاه به نام شهدای محیط بان احداث می شود

عیسی کلانتری و هیئت همراه با خانواده شهیدان میکائیل هاشمی و مهدی مجلل دیدار و از آن ها دلجویی کرد.

عیسی کلانتری و هیئت همراه با خانواده شهیدان میکائیل هاشمی و مهدی مجلل دیدار و از آن ها دلجویی کرد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)
، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست به همراه اصغر دانشیان، معاون توسعه مدیریت حقوقی و امور مجلس و سرهنگ جمشید محبت خانی، مشاور ریاست سازمان در امور انتظامی و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست صبح امروز 23 فروردین ماه سال جاری با خانواده شهدای محیط بان زنجان دیدار و از ایشان دلجویی کرد.

عیسی کلانتری با تاکید به اینکه به طور جد پیگیرحقوق محیط بانان شهید با همکاری بنیاد شهید هستیم، اظهار کرد: اخیرا قول‌های همکاری بسیار خوبی دادند؛ امیدواریم که مشکلات قبلی به زودی حل شود.

وی افزود: احوال‌ پرسی‌های ما شاید مرهمی باشد بر دل‌ سوخته‌شان و رضایت آن‌ها مایه آرامش و ذخیره آخرت ما است.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست همچنین از پلیس آگاهی استان به علت اقدام سریع در دستگیری قاتلان دو محیط بان شهید، از استاندار زنجان به علت هماهنگی و حمایت های مربوطه و از ریاست بنیاد شهید زنجان به علت هماهنگی های انجام شده و تدفین در قطعه شهدا قدردانی کرد.

عیسی کلانتری از اعتبار ساخت دو پاسگاه به نام شهدای محیط بان «میکائیل هاشمی» و «مهدی مجلل»، از محل اعتبارات طرح های عمرانی معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی در استان زنجان خبر داد.


همچنین عیسی کلانتری با هئیت همراه با حضور در مزار 2 شهید محیط بان از مقام شامخ شهدای محیط بان تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، شهیدان «میکائیل هاشمی» و «مهدی مجلل»، دوشنبه شب 16 فروردین سال جاری حین عملیات تعقیب و گریز شکارچیان خاطی و غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فیله خاصه که از سال ۸۶ جزو مناطق شکار ممنوع استان زنجان اعلام شد و وسعت آن نیز ۱۱۰ هزار و ۵۳۲ هکتار است به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط انسانی