کد مطلب: 1601
  تاریخ انتشار:  1393/11/21 - 09:53


برگزاری مناظره های داغ محیط زیستی در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست

در ایام برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، مناظره های داغ محیط زیستی برگزار می شود.

در ایام برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، مناظره های داغ محیط زیستی برگزار می شود.


به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)،مجید فدایی رییس ستاد برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با اعلام این مطلب اظهار داشت: آلودگی هوای کلانشهرها ، پیامدهای محیط زیستی احداث جاده در مناطق حفاظت شده، طبیعت گردی در مناطق حفاظت شده و آثارسدسازی و طرح های انتقال آب بین حوزه ای، از مهمترین موضوعات مناظره در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست است که با حضور صاحبنظران، کارشناسان و مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست توسط دانشگاه محیط زیست برگزار می شود.

سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست افزود: برگزاری این مناظره ها با هدف ظرفیت سازی فرهنگی و اطلاع رسانی در این حوزه طراحی شده که یکی از جذابیت های نمایشگاه و تفاوت آن با دوره های قبلی است.

فدایی تاکید کرد: فعالان این حوزه ها می توانند در این مناظره ها مشارکت فعال داشته باشند.

رییس ستاد برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست،  در خصوص حضور مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی در نمایشگاه نیز گفت: دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی مانند پارک های علم و فناوری با ارائه یافته های جدید علمی و پژوهشی و ترغیب شرکتهای دانش بنیان در خصوص ارائه دستاوردها و نتایج ارزشمند پژوهش های محیط زیستی در این نمایشگاه حضور می یابند.

فدایی همچنین اعلام کرد: در طول برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست کارگاه های تخصصی رایگان برای شرکت کنندگان،علاقمندان و دانشجویان محیط زیست  برگزار می شود.

به گفته وی، به شرکت کنندگان در این کارگاههای آموزشی از سوی معاونت آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست گواهینامه اعطا می شود.

رییس ستاد برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست،  مدیریت ریزگردها، پایش صنایع، اخلاق محیط زیستی ، مدیریت پسماند، اکوتوریسم ، مدیریت منابع آب و  زندگی در شرایط سخت را از جمله کارگاههای تخصصی این دوره از نمایشگاه محیط زیست عنوان کرد.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با حضور سازمان‌ها، نهادها ، تشکل های مردمی زیست محیطی و صنایع و شرکت های مرتبط با محیط زیست با شعار "اقتصاد سبز اقتصاد مقاومتی" از 2 تا 5 اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.
به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط انسانی