کد مطلب: 15783
  تاریخ انتشار:  1399/11/26 - 11:29


انتصابات جدید در سازمان جنگل‌ها

زمانی که مدیری در سازمان جنگل‌ها مسئولیت بر عهده می‌گیرد، ماه‌ها راستی آزمایی می‌شود و انتخاب یک مدیر به عنوان سرپرست نیز صرفاً در همین راستاست.

رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در سی و نهمین جلسه شورای مدیران درحکمی کامران پورمقدم - مجری طرح ملی زراعت چوب - را با حفظ سمت به سرپرستی مرکز جنگل‌های خارج از شمال منصوب کرد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، بر اساس حکم مسعود منصور، فریبرز غیبی که پیش از این ریاست مرکز جنگل‌های خارج از شمال را برعهده داشت به شورای عالی جنگل رفت و به عضویت این شورا در آمد. در حکمی دیگر از سوی رییس سازمان جنگل‌ها، محمدامین کیاپاشا به سرپرستی دفتر جنگلداری و امور بهره‌برداری این سازمان منصوب شد. در حکمی دیگری نیز سرهنگ پاسدار تورج علی‌نیا به عنوان بازرس ویژه قاچاق چوب‌های جنگلی در منطقه شمال کشور منصوب شد.

رییس سازمان جنگل‌ها در این جلسه اظهار کرد: حفاظت از جنگل‌ها و مراتع و پیشگیری از قاچاق چوب در اولویت کاری سازمان جنگل‌ها است. هر اقدامی که در بخش انتصاب مدیران انجام می‌شود بر اساس مشورت و بهره‌گیری از خرد جمعی است.

وی ادامه داد: زمانی که مدیری در سازمان جنگل‌ها مسئولیت بر عهده می‌گیرد، ماه‌ها راستی آزمایی می‌شود و انتخاب یک مدیر به عنوان سرپرست نیز صرفاً در همین راستاست.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی سازمان جنگل‌ها، منصورتاکید کرد: اگر کسی مسئولیت پذیرفت و نتوانست وظایف خود را به خوبی انجام دهد حتی اگر دوره کوتاهی از مسئولیت او در آن پست گذشته باشد قطعاً جای خود را به مدیری دیگر که لایق‌تر و شایسته‌تر است، خواهد داد.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار منابع طبیعی و آب