کد مطلب: 15759
  تاریخ انتشار:  1399/11/21 - 14:51


اختلال در سیستم حمل و نقل آلمان در پی کولاک و سرمای شدید

آلمان آخر هفته‌ای را پشت سر گذاشت که با برف و کولاک و متعاقبا صدها مورد سانحه رانندگی و اختلال در حرکت قطارها و اتوبوس‌ها همراه بود.

آلمان آخر هفته‌ای را پشت سر گذاشت که با برف و کولاک و متعاقبا صدها مورد سانحه رانندگی و اختلال در حرکت قطارها و اتوبوس‌ها همراه بود.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، هفته جدید در مناطقی از این کشور با کاهش شدید هوا آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود این افت دما در مرکز آلمان تا منفی ۲۰ درجه هم برسد.

بارش سنگین برف و بوران روز یکشنبه در بخش‌های وسیعی از آلمان باعث اختلال در حمل و نقل عمومی و ایجاد راه بندان در جاده‌ها و بزرگراه‌ها شد. در برخی نقاط در این کشور بیش از ۳۰ سانتی متر برف روی زمین نشسته است.

همچنین در برخی ایالت‌ها، قطارهای درون و برون شهری از حرکت بازمانده‌اند.

در برخی ایالات مانند نوردراین-وست‌فالن نیز تردد اتوبوس‌های شهری متوقف شد.

برف و کولاک برای قطارها هم مشکلات زیادی به وجود آورده است. بسیاری از قطارها به دلیل یخ زدگی سیم‌های برق از حرکت باز ایستادند.

راه‌آهن سراسری آلمان اعلام کرده است که محدودیت در برنامه تردد قطارها به دلیل بارش برف و یخبندان تا اواخر روز دوشنبه ادامه داشته است.

خودروها و کامیون‌ها نیز در برخی بزرگراه‌های آلمان در نیمه‌شب دوشنبه، در برف گیر افتادند. همچنین خودروهای امداد و برف‌روب برای آزاد کردن کامیون‌ها در بسیاری از بزرگراه‌ها و در خیابان‌های شهری در تمامی شب گذشته مشغول به کار بودند.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار جهان