کد مطلب: 1542
  تاریخ انتشار:  1393/10/27 - 16:37


عضو شورای شهر تهران:

صاف کردن تپه و برجسازی در لویزان را پیگیری می کنیم

عضو کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران درباره نظارت شورا در برجسازی در تپه های واقع در محدوده شهرک شهید دقایقی توضیح داد.
عضو کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران درباره نظارت شورا در برجسازی در تپه های واقع در محدوده شهرک شهید دقایقی توضیح داد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)،محمدمهدی تندگویان، در حاشیه نشست علنی شورای شهر تهران، درباره برجسازی در تپه های لویزان، گفت: این مسئله چند روزی است توسط خبرنگاران پیگیری می شود و ما نیز به خاطر حساسیتهای به وجود آمده آن را پیگیری می کنیم.

این عضو شورای شهر در ادامه گفت: مسئله اینجاست که تاکنون ما نه سندی درباره قانونی بودن یا غیرقانونی بودن این برجسازی پیدا نکرده ایم.

تندگویان گفت: با شهرداری مرکزی و شهرداری منطقه 4 هم مکاتبه کرده ام تا اسناد قانونی و مجوز این برجسازی را به کمیسیون شهرسازی شورا ارائه دهند و منتظریم پاسخ این نامه ها را دریافت کنیم.

او با اشاره به اینکه هنوز مشخص نیست چه تعدادی از درختان این تپه قطع شده، توضیح داد: به نظر می رسد صدور مجوز این برج در سالهای گذشته باشد و امسال، مجوزی برای ساخت و ساز و تسطیح اراضی در منطقه مزبور صادر نشده، ولی تا زمانی که اسناد مورد درخواست را مطالعه نکرده ایم نمی توان در این باره اظهار نظر قطعی کرد. ولی می توان گفت شورای شهر در مقابل تخلفات احتمالی به وظیفه قانونی خود عمل خواهد کرد.
منبع:  خبرآنلاین
به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری