کد مطلب: 1514
  تاریخ انتشار:  1393/10/26 - 16:52


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس:

ساخت سایت پرورش حیات وحش در تخت جمشید ادعایی بی‌اساس است

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس ایجاد سایت پرورش حیات وحش در تخت جمشید را رد کرد و این ادعا را از اساس بی پایه و نادرست دانست.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس ایجاد سایت پرورش حیات وحش در تخت جمشید را رد کرد و این ادعا را از اساس بی پایه و نادرست دانست.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)،حسینعلی ابراهیم کارنامی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس در واکنش به درج خبری مبنی بر ایجاد سایت پرورش حیات وحش درتخت جمشید، اظهار داشت: طرح چنین موضوعی از اساس نادرست است و تاکنون نه درخواستی و اصل و نه مجوزی برای این اقدام صادر شده است.

وی تصریح کرد: این مطلب که در 19 دی امسال درخبرگزاری خبر آنلاین بدون بررسی و تحقیق منتشر شده است، هیچگونه پشتوانه اجرای، علمی و استنادی ندارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس با اشاره به این که این خبر بیشتر شبیه مطالب طنز است، افزود: چنانچه مقرر باشد طرح‌هایی در این حوزه اجرا شود قطعاً نیاز به دریافت مجوز از دستگاه‌های ذیربط از جمله سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان میراث فرهنگی دارد.

وی اضافه کرد: بر اساس آخرین اخبار دریافتی، کوشکی و دلبر برای انجام پروژه مطالعاتی در تهران در سلامت کامل تحت نظر سازمان حفاظت محیط زیست در حال نگهداری هستند.

ابراهیم کارنامی بیان کرد: از رسانه‌هایی که رسالت خطیر اطلاع رسانی را برعهده دارند می‌خواهیم با رعایت امانت و بررسی همه جانبه نسبت به درج اخبار اقدام نمایند تا موجبات نگرانی و تشویش اذهان عمومی را فراهم نسازند.
به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار حیات وحش و آبزیان