کد مطلب: 14588
  تاریخ انتشار:  1399/10/22 - 16:36


سه انتصاب جدید در سازمان جنگل‌ها

خلاقیت و نوآوری در منابع طبیعی بسیار مهم است و سازمان جنگل‌ها برای دست‌یابی به اهداف پیش‌رو از همه ظرفیت‌های فناورانه و ابتکارات نو استفاده خواهد کرد.

رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در احکامی جداگانه حمیدرضا سلیمانی را به سمت رییس مرکز نوآوری و فناوری منابع طبیعی و هوشنگ جزی را نیز به عنوان رییس مرکز بین‌المللی مدیریت جامع حوزه‌های آبخیز منصوب کرد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، مسعود منصور امروز (۲۲ دی) در جلسه شورای مدیران در احکامی جداگانه دکتر حمیدرضا سلیمانی را به سمت رییس مرکز نوآوری و فناوری منابع طبیعی و هوشنگ جزی را نیز به عنوان رییس مرکز بین‌المللی مدیریت جامع حوزه‌های آبخیز منصوب کرد.

بر اساس این گزارش منصور همچنین در جلسه شورای مدیران، محمد عقیقی - مدیرکل سابق دفتر آبخیزداری و حفاظت خاک - را به عنوان عضو شورای عالی جنگل سازمان جنگل‌ها منصوب کرد.

وی در این نشست گفت: خلاقیت و نوآوری در منابع طبیعی بسیار مهم است و سازمان جنگل‌ها برای دست‌یابی به اهداف پیش‌رو از همه ظرفیت‌های فناورانه و ابتکارات نو استفاده خواهد کرد.

رییس سازمان جنگل‌ها افزود: ایجاد مرکز نوآوری منابع طبیعی و تاسیس مرکز بین‌المللی مدیریت جامع حوزه‌های آبخیز از مراکز جدید و پراهمیت منابع طبیعی محسوب می‌شود و معاونت‌های چهارگانه سازمان برای ارتقا و شکوفایی این مراکز باید نهایت همکاری و همراهی را داشته باشند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی سازمان جنگل‌ها، منصور در پایان اظهار کرد: رویکرد سازمان جنگل‌ها بهره‌گیری لازم از فناوری‌های جدید و خلاقیت‌های نوآورانه است و استفاده از این ظرفیت تنها مختص بخش جنگل و مرتع نیست بلکه تمامی بخش‌های منابع طبیعی را شامل می‌شود.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار منابع طبیعی و آب