کد مطلب: 14456
  تاریخ انتشار:  1399/10/02 - 12:15


تورنتو از فردای کریسمس قرنطینه می‌شود

تورنتو پرجمعیت‌ترین شهر کاناداست و قرار شده مدارس ابتدایی تا ۱۱ ژانویه و دبیرستان‌ها تا اواخر ماه ژانویه تعطیل باشند.

شیوع ویروس کرونا مقامات انتاریو را برآن داشت تا از روز شنبه ۲۶ دسامبر پرجمعیت ترین استان کانادا به مرکزیت تورنتو را قرنطینه کنند.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، قرنطینه در مناطق جنوبی این استان تا ۲۳ ژانویه و در مناطق شمالی تا ۹ ژانویه سال ۲۰۲۱ ادامه خواهد یافت. استان انتاریو در هفت روز گذشته بطور میانگین ۲۰۰۰ مورد ابتلای جدید به کووید۱۹ را ثبت کرده است.

مدل سازی‌های کنونی وزارت بهداشت این کشور نشان می دهند که آمار مبتلایان در صورت عدم تعطیلی استان انتاریو می‌تواند در ماه ژانویه دو برابر شود.

تورنتو پرجمعیت‌ترین شهر کاناداست و قرار شده مدارس ابتدایی تا ۱۱ ژانویه و دبیرستان‌ها تا اواخر ماه ژانویه تعطیل باشند.

داگ فورد، وزیر اول استان انتاریو می گوید دلیل تعطیلی و آغاز قرنطینه از روز ۲۶ دسامبر تنها «اعطای زمان بیشتر به تجار ومغازه دارانی است که از مدت‌ها پیش خود را برای فروش در تعطیلات کریسمس آماده کرده بودند.»
با این حال مراکز بهداشتی کانادا به شهروندان ساکن در استان انتاریو توصیه می‌کنند که حتما از سه شنبه ۲۳ دسامبر در خانه بمانند.

کانادا با وجود همسایگی‌اش با ایالات متحده همواره قوانین سفت و سخت قرنطینه را در یک سال اخیر اجرا کرده است. از آغاز شیوع ویروس کرونا در کانادا تنها ۱۴ هزار نفر جان باخته‌اند. در این مدت بیش از ۵۰۰ هزار شهروند این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط انسانی