کد مطلب: 14445
  تاریخ انتشار:  1399/09/30 - 13:03


۱۲ هزار هکتار از اراضی ملی جنوب غرب پایتخت صاحب سند تک برگ شدند

خوشبختانه با تعامل و همکاری خوب منابع طبیعی و ادارات ثبت، این میزان اراضی ملی تعیین تکلیف و اسناد تک برگ کاداستری برای پلاک های ثبتی مربوطه صادر شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های شهریار، رباط کریم، اسلامشهر، قدس و بهارستان از صدور اسناد تک برگ کاداستری برای ۱۲ هزار هکتار از اراضی ملی جنوب غرب پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، حسن مسعودی با اعلام این خبر گفت: کل عرصه‌های ملی تحت پوشش این اداره حدود ۳۰ هزار هکتار است که علاوه بر اخذ اسناد تک برگ اعلام شده، برای ۳۳۰۰ هکتار دیگر از این اراضی ملی اصلاح هندسی انجام شده است و در مراحل صدور اسناد تک برگ قرار دارد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های شهریار، رباط کریم، اسلامشهر، قدس و بهارستان افزود: خوشبختانه با تعامل و همکاری خوب منابع طبیعی و ادارات ثبت، این میزان اراضی ملی تعیین تکلیف و اسناد تک برگ کاداستری برای پلاک های ثبتی مربوطه صادر شد که امیدواریم با تداوم این همکاری به‌زودی برای مابقی عرصه‌های ملی سند تک برگ صادر شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران وی به اهمیت و برخی مزایای اجرای طرح کاداستر و صدور اسناد تک برگی اشاره کرد و یادآور شد: با صدور اسناد مالکیت کاداستری در قالب کاداستر که از ضریب امنیت بالایی برخوردار است، علاوه بر پاسخگویی تسریع به مراجعان و برطرف شدن بسیاری از مشکلات ثبتی، از وقوع پدیده زمین خواری، جعل اسناد و سوء استفاده‌های احتمالی جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار منابع طبیعی و آب