کد مطلب: 14273
  تاریخ انتشار:  1399/09/04 - 16:27


همکاری ناجا با منابع طبیعی برای برخورد با متخلفان و قاچاقچیان چوب

معاون مهندسی نیروی انتظامی در نشست با رییس سازمان جنگل‌ها بر همکاری مشترک ناجا با منابع طبیعی برای برخورد با متخلفان اراضی ملی و قاچاقچیان چوب تاکید کرد.

معاون مهندسی نیروی انتظامی در نشست با رییس سازمان جنگل‌ها بر همکاری مشترک ناجا با منابع طبیعی برای برخورد با متخلفان اراضی ملی و قاچاقچیان چوب تاکید کرد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، سردار محمدرضا اسحاقی در نشست هم اندیشی با مسعود منصورگفت: عرصه‌هایی که در اختیار نیروی انتظامی است برای حفظ و نگهداری و ایجاد فضای سبز نیازمند آموزش از سوی منابع طبیعی است. از این رو همکاری های دوجانبه در زمینه فرهنگسازی برای حفظ منابع طبیعی و فضای سبز بسیار موثر خواهد بود.

معاون مهندسی نیروی انتظامی افزود: با توجه به گستردگی عرصه‌های منابع‌طبیعی حوادث مختلفی آن را تهدید می‌کند که نیازمند همکاری های مشترک است.

در ادامه منصور گفت: یگان حفاظت منابع طبیعی در سراسر کشور با گشت و مراقبت شبانه‌روزی از منابع طبیعی حفاظت می‌کند.

وی افزود: ساماندهی حافظان منابع‌ طبیعی در دستور کار سازمان جنگل‌ها قرار دارد و نیروهای حفاظتی در سراسر کشور با لباس متحدالشکل و مجهز به امکانات حفاظتی با خودروی آرم‌دار به گشت و مراقبت در جنگل ها و مراتع می‌پردازند.

رییس سازمان جنگل‌ها از همکاری ناجا با منابع‌ طبیعی استقبال کرد و گفت: عرصه‌های منابع‌طبیعی بسیار وسیع و گسترده است و منابع طبیعی بدون مشارکت مردم و حمایت‌های قضایی و  پشتیبانی نیروی انتظامی در صیانت از جنگل ها و مراتع نمی‌تواند به موفقیت دست یابد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی سازمان جنگل‌ها، توسعه همکاری‌ها و هماهنگی برای تشدید اقدامات حفاظتی عرضه‌های منابع‌طبیعی، توسعه زراعت چوب و فضای سبز در اراضی در اختیار نیروی انتظامی از مهمترین محورهای این نشست بود.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار منابع طبیعی و آب