کد مطلب: 1395
  تاریخ انتشار:  1393/01/19 - 10:30


بازخوانی سخنان رهبر معظم انقلاب

مساله محیط زیست یکى از شاخص‌هاى اساسى در ساخت موتورهاست

تخریب محیط زیست، از آن چیزهایى است که ضربه‌اش را یک ملت، یک منطقه جغرافیایى، گاهى همه دنیا در وقتى احساس می‌کنند که دیگر قابل جبران نیست.
download رهبر معظم انقلاب در بازدید از توانمندی‌های صنعت خودروسازی

رهبر معظم انقلاب فرمودند: یکى از شاخص‌هاى اساسى که در ساخت موتورها و همه دستگاه‌هاى صنعتى باید مورد توجه باشد، مساله محیط زیست است.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نهم فروردین سال 89 در بازدید از توانمندیهاى صنعت خودروسازى در بخشی از سخنان خود تاکید کردند: یک مساله هم مساله محیط زیست است - که من حالا اینجا در خلال گزارش‌ها شنیدم که به مساله محیط زیست توجه می‌شود و می‌خواهم روى این مساله تأکید کنم - یعنى یکى از شاخص‌هاى اساسى که در ساخت موتورها و همه دستگاه‌هاى صنعتى باید مورد توجه باشد، مساله محیط زیست است.

ایشان افزودند: تخریب محیط زیست، از آن چیزهایى است که ضربه‌اش را یک ملت، یک منطقه جغرافیایى، گاهى همه دنیا در وقتى احساس می‌کنند که دیگر قابل جبران نیست. مساله محیط زیست، بسیار مساله مهمى است. اسلام هم بر روى محیط زیست خیلى تکیه کرده است. حفظ محیط زیست، رعایت محیط زیست، این چیزى که امروز دنیا به آن دست یافته، از جمله چیزهایى است که جزو تعالیم اسلام است. این هم نکته بسیار مهمى است که بایستى مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار نگاه