کد مطلب: 1390
  تاریخ انتشار:  1393/01/12 - 14:48


رییس راهور تهران خبرداد: جریمه300هزار ریالی پرتاب زباله و سبزه در روز طبیعت/ تمدید آرم‌های طرح ترافیک92 تا آخر فروردین

ترافیک روز طبیعت به طور مستمر با 2 دستگاه بالگرد کنترل می‌شود.
download کنترل ترافیک تهران با بالگرد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به برخورد پلیس در روز طبیعت با هرگونه پرتاب زباله و سبزه به سطح معابر گفت: بر این اساس متخلفان 300 هزار ریال جریمه می‌شوند.
سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، با اشاره به تمهیدات ویژه پلیس راهور تهران برای برگزاری مراسم روز طبیعت افزود: نیروهای پلیس راهور تهران در روز 13 فروردین 100 درصد در آماده‌باش بوده و در تمامی تفرجگاه‌های پایتخت مستقر خواهند بود.
وی با اشاره به این که ترافیک روز طبیعت به طور مستمر با 2 دستگاه بالگرد کنترل می‌شود افزود: در عین حال از شهروندان می‌خواهیم ضمن همکاری با ماموران پلیس راهور از انسداد معابر و پارک در محل‌های غیرمجاز خصوصا حاشیه بزرگراه‌ها به طور جدی خودداری کنند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از برخورد پلیس با پرتاب زباله و سبزه به سطح معابر خبر داد و گفت: با توجه به این که این اقدام ضمن آلودگی محیط زیست بعضا موجب بروز سوانح رانندگی نیز می‌شود برابر دستور صادره ماموران پلیس راهور تهران در روز طبیعت به طور جدی با پرتاب هرگونه زباله و سبزه به سطح معابر برخورد کرده و رانندگان متخلف 300 هزار ریال جریمه می‌شوند.
وی با بیان این که در طول ایام نوروز طرح ترافیک و زوج و فرد در تهران اجرا نشده است یادآور شد: از صبح روز شنبه 16 فروردین ماه طرح ترافیک و زوج و فرد بنا به روال قبلی و در محدوده‌های مشخص شده در پایتخت به مرحله اجرا گذاشته می‌شود و بر این اساس خودروهای دارای آرم طرح ترافیک سال 92 و 93 از روز شنبه می‌توانند در محدوده طرح ترافیک تردد کنند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: با توجه به این که هنوز بخشی از متقاضیان طرح ترافیک نتوانسته‌اند آرم‌های خود را دریافت کنند بر این اساس اعتبار آرم‌های طرح ترافیک سال 92 تا پایان فروردین ماه تمدید شده است اما این مهلت دیگر تمدید نمی‌شود لذا توصیه می‌کنیم متقاضیان هرچه سریعتر آرم‌های جدید خود را دریافت کنند.
وی در عین حال به تهرانی‌ها توصیه کرد بازگشت از سفر خود را مدیریت کنند تا با بار ترافیک بازگشت مواجه نشوند.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران، حمید راحتی- رییس اداره محیط زیست شهر تهران اخیرا در نامه‌ای به سردار رحیمی - رییس پلیس راهور تهران از وی درخواست کرده بود ماموران پلیس راهور با پرتاب هرگونه زباله و تخلیه نخاله در سطح معابر برخورد کنند.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری