کد مطلب: 1388
  تاریخ انتشار:  1393/01/12 - 12:18


تهرانی‌ها دوشنبه پاکترین هوا را تجربه کردند/ تدابیر ویژه محیط زیست تهران برای روز طبیعت

تهرانی‌ها از ابتدای سال جاری تا کنون 2 روز هوای پاک داشتند.
download روز طبیعت

رییس اداره محیط زیست شهر تهران گفت: تهرانی‌ها از ابتدای سال جاری تا کنون 2 روز هوای پاک داشتند.
مهندس حمید راحتی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، افزود: بر اساس اطلاعات ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا پایتخت از ابتدای سال جاری تا کنون 9 روز هوای سالم و 2 روز هوای پاک داشتند.
وی افزود: بر این اساس روزهای شنبه 9 فروردین و دوشنبه 11 فروردین هوای تهران در شرایط پاک قرار داشت.
رییس اداره محیط زیست شهر تهران با اشاره به سفرهای نوروزی گفت: این امر موجب خلوتی پایتخت و کاهش قابل ملاحظه آلاینده‌های جوی شد. از سوی دیگر طی روزهای شنبه 9 فروردین و خصوصا دوشنبه 11 فروردین ماه نیز وزش باد شدید در کنار بارش باران موجب لطافت هوای پایتخت و کاهش شدید غلظت آلاینده‌ها شد به شکلی که تهرانی‌ها روز دوشنبه 2 رنگین کمان زیبا را نیز در پایتخت مشاهده کردند.
وی در خصوص روز طبیعت گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص صورت گرفته است و با توجه به این که تهران یکی از استان‌های مسیر سبز است در مناطق تفرجی کیسه‌های مخصوص زباله به همراه بروشورهای آموزشی در روز 13 فروردین ماه توزیع می‌شود.
رییس اداره محیط زیست شهر تهران با اشاره به آماده‌باش 100 درصدی نیروهای یگان محیط زیست تهران در روز طبیعت افزود: در عین حال از شهروندان انتظار می‌رود در روز طبیعت توصیه‌های اعلام شده از قبیل جمع‌آوری زباله‌های تولیدی خود پس از پایان حضور در طبیعت و خاموش کردن کامل آتش را به طور جدی رعایت کنند.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری