کد مطلب: 1369
  تاریخ انتشار:  1392/12/19 - 14:37


کاشت نهال در بانک مرکزی ،بوستان طالقانی و مدارس منطقه 3

با حضور رئیس بانک مرکزی و معاون شهردار منطقه 3 و همزمان با هفته منابع طبیعی 30 اصله نهال در ساختمان بانک مرکزی کاشته شد.

با حضور رئیس بانک مرکزی و معاون شهردار منطقه 3 و همزمان با هفته منابع طبیعی 30 اصله نهال در ساختمان بانک مرکزی کاشته شد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، به نقل از "تهران سما"، همزمان با هفته منابع طبیعی مراسم کاشت نهال در ساختمان بانک مرکزی واقع در بلوار میرداماد با حضور ولی اله سیف رئیس بانک مرکز ی و رضا مددی معاون امور شهری شهرداری منطقه 3 برگزار شد.
این گزارش حاکی است از سوی دیگر مراسم کاشت 70 اصله نهال با مشارکت شهرداری منطقه 3 و هلال احمر و توسط 80 نفر از داوطلبان دبستان دخترانه شاهد در بوستان طالقانی برگزار شد.
همچنین اداره آموزش های شهروندی منطقه 3 در راستای طرح استقبال از بهار و با همدلی دانش آموزان و طبق سالیان گذشته به مناسبت فصل همدلی برنامه های متفاوتی را از جمله کاشت نهال در مدارس اجرا کرد.
لازم به ذکر است از ابتدای شروع این طرح بیش از 300 نهال در مدارس سطح منطقه با مشارکت اداره فضای سبز کاشته شد و تا پایان این طرح همچنان ادامه دارد. تاکنون الین طرح در 40 مدرسه اجرا شده است.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری