کد مطلب: 1366
  تاریخ انتشار:  1392/12/19 - 13:14


برپایی غرفه های منابع طبیعی در بوستان های جنوب غرب تهران

شهردار منطقه 17از برپایی غرفه های منابع طبیعی به مناسبت هفته منابع طبیعی و طرح استقبال از بهار در بوستانهای جنوبغرب تهران خبر داد.

شهردار منطقه 17از برپایی غرفه های منابع طبیعی به مناسبت هفته منابع طبیعی و طرح استقبال از بهار در بوستانهای جنوبغرب تهران خبر داد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)
، به نقل از "تهران سما"، بهروز محمد زاده شهردار منطقه 17 با اعلام این خبر گفت : به مناسبت هفته منابع طبیعی مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه شهرداری منطقه از پانزدهم اسفند ماه سال جاری به مدت یک هفته و در چهار بوستان بهاران ، ابوذر ، تلاش و ساحل اقدام به برپایی غرفه جهت توزیع نهال رایگان در بین شهروندان منطقه می نماید.
وی همچنین افزود: در این غرفه ها نهال های مثمر و غیر مثمرهمچون سیب ، گلابی ، به ، هلو انجیری ، بادام ، گیلاس ، شلیل ، خرمالو ، توت ، زیتون ، اقاقیا ، زبان گنجشک و افرا به صورت رایگان در بین شهروندان توزیع می شود که در هر یک از این غرفه ها یکی از کارشناسان مرکز آموزش گل و گیاه ضمن توزیع بروشورهای کاشت نهال و نحوه کاشت آن آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره به شهروندان در زمینه های نگهداری ، کاشت و طراحی فضای سبز نیز می باشند .
شهردار منطقه 17 همچنین اهدای گل به مساجد ، کاشت نهال در منازل شهروندان ، کاشت نهال در مدارس جنوبغرب تهران و بازپیرایی لچکی و محوطه مترو قلعه مرغی از جمله اقداماتی است که شهردار منطقه 17 به آن اشاره داشت.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری