کد مطلب: 1355
  تاریخ انتشار:  1392/12/17 - 13:55


70 هزار اصله نهال در مجتمع پردازش و دفع آرادکوه کاشته شد

مراسم گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در دومین روز از هفته منابع طبیعی درمرکز دفن پسماند شهر تهران انجام شد.
download کاشت نهال

مراسم گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در دومین روز از هفته منابع طبیعی درمرکز دفن پسماند شهر تهران انجام شد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، به نقل از تهران سما در این مراسم که به همت سازمان مدیریت پسماند و همزمان با هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری و با حضور 2000 نفر از تشکلات مردمی دوستدار محیط زیست برگزار شد ، دکتر کریمیان مدیرعامل ،دکتر عبدی نژاد مدیر کل منابع طبیعی استان تهران و مهندس عظیمیان معاون پردازش این سازمان و اعضای شورایاری محلات، سرای محلات، مسئولین مدارس ، دانش آموزان و همچنین تشکلات مردمی دوستدار محیط زیست حضور داشتند و بیش از 70 هزاراصله نهال کاشته شد.
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند ، با اشاره به تاکید دین مبین اسلام به مسئله درختکاری ، حفظ و گسترش فضای سبز افزود : همگان باید در این زمینه تلاش جدی و موثر داشته باشند و این سازمان نیز گسترش فضای سبز را یکی از اهداف خود قرار داده و در این راستا طی سالهای گذشته نیز با کاشت انواع درختان کاج ، اکالیپتوس، توت غیر مثمر، زیتون تلخ، خرزهره و سایر گونه‌های تزئینی در تلطیف و بهبود هوای مرکز دفن پسماند کوشیده است .
دکتر کریمیان هدف اولیه این سازمان را کاهش آثار سو زیست محیطی، آلودگی‌های محیطی و تلطیف نمودن هوا عنوان نموده و افزود: در بلند مدت هدف ترسیم شده، تبدیل محل پذیرش ??ساله زباله‌های شهر تهران به تفرجگاه جنگلی است که بدین منظور در هفته منابع طبیعی بیش از 70 هزار اصله نهال دراین مرکز کاشته شده است .
دکتر کریمیان ضمن قدردانی از مشارکت مسئولان و تشکلات مردمی دوستدار محیط زیست خاطر نشان کرد توسعه فضای سبز نیاز به زمان و مکان خاصی ندارد و این سازمان نیز با بررسی شرایط و شناخت کافی از محیط بطور مستمر در توسعه فضای سبز این مرکز می کوشد .
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری