کد مطلب: 1354
  تاریخ انتشار:  1392/12/17 - 12:50


کاشت 125 اصله درخت در روز درختکاری در منطقه دو تهران

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه دو از کاشت 125 اصله درخت در محیط های آموزشی، بهداشتی و فضای سبز منطقه همزمان با روز درختکاری خبر داد.
download کاشت نهال

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه دو از کاشت 125 اصله درخت در محیط های آموزشی، بهداشتی و فضای سبز منطقه همزمان با روز درختکاری خبر داد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، به نقل از "تهران سما"، علم الهدی با بیان اینکه کاشت درخت از سنتهای نیک و پسندیده است، گفت: همزمان با روز درختکاری و به منظور توسعه فضای سبز و حفظ گونه های گیاهی ، 125 اصله درخت در نواحی 9 گانه منطقه کاشته شد.. وی در ادامه افزود: این درختها در 10 مدرسه ، بیمارستان رسول اکرم (ص) آموزش و پرورش منطقه 2، دانشگاه صنعتی شریف با مشارکت شهروندان و حضور شهرداران نواحی 9 گانه کاشته شد.
وی در ادامه اظهار داشت: همچنین در این روز غرفه های عرضه نهال رایگان در بوستانهای شاخص هریک از نواحی برپا شد که بااستقبال خوب شهروندان همراه شد.
معاون شهردار منطقه 2 در پایان با اشاره به دیگر برنامه های هفته منابع طبیعی خاطر نشان کرد:همچنین در هفته منابع طبیعی 6 هزار اصله درخت رایگان بین شهروندان توزیع شد. تماس با شماره 137 و عرضه و تحویل نهال رایگان در درب منازل از دیگر برنامه هایی بود که با مشارکت کارشناسان محیط زیست انجام شد.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری