کد مطلب: 1335
  تاریخ انتشار:  1392/12/13 - 15:10


کاشت نهال و درختچه در پادگان جی در روز درختکاری

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 9 با اشاره به توسعه فضای سبز در سطح محدوده منطقه از عملیات کاشت نهال و درختچه در پادگان جی همزمان با روز درختکاری خبر داد.
download کاشت نهال

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 9 با اشاره به توسعه فضای سبز در سطح محدوده منطقه از عملیات کاشت نهال و درختچه در پادگان جی همزمان با روز درختکاری خبر داد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، به نقل از "تهران سما"، علی اکبر کریمی پور در این خصوص اظهار داشت: حدود 10 هزار مترمربع از فضای سبز منطقه به پادگان جی اختصاص دارد که براساس تصمیمات و برنامه های جابجایی این مجموعه نظامی به خارج از شهر ، می توان این میزان را افزایش داد.
وی افزود: بر همین اساس مراسم روز درختکاری در مجموعه پادگان جی با حضور شهروندان برگزار می شود و در این فضای نظامی نهال کاشته می شود.
کریمی پور تصریح کرد: میزان سرانه فضای سبز عمومی منطقه در برابر فضای سبز خصوصی نشان دهنده توان بالقوه این شهرداری در راستای استفاده بهینه از فضاهای بلا استفاده و اماکن نظامی و مجتمع های مسکونی نظامی برای توسعه فضای سبز بوده و طی سالهای اخیر روند رو به رشدی داشته است.
وی ادامه داد: گسترش فضای سبز در سطح محدوده از سالهای قبل در برنامه مسئولان این شهرداری قرار گرفته و تدابیر ویژه ای برای افزایش سرانه فضای سبز اتخاذ شده که می توان به تملک زمین جهت ایجاد فضای سبز ، تبدیل فضای سبز خصوصی فرودگاه و مراکز نظامی به فضای سبز عمومی ، ایجاد فضای سبز عمودی ، بام سبز و سه بعدی اشاره کرد.
معاون شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: در روز درختکاری ، 300 اصله نهال بصورت نمادین با هدف ارتقا سرانه فضای سبز و تلطیف هوا ، توسط شهروندان در محوطه پادگان جی کاشته می شود.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری