کد مطلب: 1334
  تاریخ انتشار:  1392/12/13 - 15:03


توزیع 270 هزار نهال رایگان در جنوب تهران

معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 از توزیع270 هزار نهال رایگان در بین شهروندان، مدارس، مساجد، مجتمع های مسکونی و... در راستای طرح استقبال از بهار 93 خبر داد.
download توزیع نهال

معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 از توزیع270 هزار نهال رایگان در بین شهروندان، مدارس، مساجد، مجتمع های مسکونی و... در راستای طرح استقبال از بهار 93 خبر داد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، به نقل از "تهران سما"، سعید شیرازی توزیع نهال رایگان که از اول بهمن آغاز شده و تا پایان هفته درختکاری ادامه دارد، را از مهمترین برنامه های طرح استقبال از بهار 93 در جهت توسعه فضاهای سبز شهری و خانگی برشمرد و گفت: تاکنون 170 هزار اصله نهال رایگان به شهروندان متقاضی توزیع شده و همزمان با هفته منابع طبیعی نیز یکصد هزار نهال مثمر و غیرمثمر دیگر در میادین مهم و بوستان های منطقه 20 در بین شهروندان توزیع خواهد شد.
شیرازی ارائه 3 هزار نفر ساعت آموزش شهروندی به دانش آموزان، بانوان خانه دار و کودکان را از دیگر برنامه های هفته درختکاری عنوان کرد و افزود: همزمان با هفته درختکاری دوره های آموزش شهروندی با محوریت نحوه کاشت و نگهداشت گل و گیاه و فضای سبز شهری برای مجتمع های مسکونی، مدارس، مساجد و مراکز فرهنگی و هنری پیش بینی شده است که از سوی متخصصان کشاورزی ارائه می شود.
وی به خدمات ویژه ایام نوروز نیز اشاره کرد و اظهار داشت: سامانه صدای مشاور گل وگیاه منطقه 20 در ایام نوروز از ساعت 8 تا 14 پاسخگوی سوالات مسافران نوروزی و شهروندان تهرانی در زمینه نگهداری از گیاهان آپارتمانی در زمان مسافرت، سبزه آرایی، کاشت نهال، سبزیکاری و....است.
شیرازی با اشاره به برپایی نمایشگاه های گل و گیاه در هفته درختکاری تصریح کرد: بوستان فجر و مرکز آموزش گل و گیاه 13 آبان میزبان نمایشگاه های گل وگیاه در منطقه 20 است و خدماتی نظیر اهداء قلمه گیاهان، خاک ژله ای، کاکتوس و آموزش های گل و گیاه و مشاوره گیاهپزشکی به شهروندان ارائه می شود.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری