کد مطلب: 1319
  تاریخ انتشار:  1392/12/10 - 12:46


25000 اصله نهال رایگان در منازل شهروندان شمال شرق تهران کاشته شد

در این طرح بر اساس علاقه و درخواست شهروندان انواع نهال شامل سیب ، زرد آلو ، آلبالو ، هلو ، گیلاس ، گردو ، توت کاکوزا ، بادام ، زیتون تلخ و چنار در منازل کاشته شده است.
download کاشت نهال

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 گفت: به منظور کاهش آلودگی هوا و افزایش زیبایی منظر شهری از ابتدای بهمن ماه سال جاری تا کنون، 25000اصله نهال به صورت رایگان در منازل شهروندان کاشته شد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، به نقل از تهران سما، حمید ناصحی با بیان این مطلب گفت: در راستای کسب رضایتمندی شهروندان و ارتقای سرانه فضای سبز منطقه 4، طرح کاشت نهال رایگان در منازل شهروندان این منطقه از ابتدای بهمن ماه سال جاری آغاز و تا پایان اسفند ماه ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در این طرح دو ماهه که بر اساس علاقه و درخواست شهروندان صورت می گیرد، انواع نهال شامل سیب ، زرد آلو ، آلبالو ، هلو ، گیلاس ، گردو ، توت کاکوزا ، بادام ، زیتون تلخ و چنار در منازل شهروندان کاشته شده است.
ناصحی گفت: همچنین در راستای توسعه فضای سبز منطقه و به منظور ایجاد آسایش روحی و روانی شهروندان طی بهمن ماه سالجاری بیش از 227000 اصله درخت در معابر منطقه کاشته شد.
معاون امورشهری و محیط زیست منطقه با اشاره به برنامه های آموزشی این معاونت برای شهروندان گفت: به منظور آشنایی بیشتر شهروندان با نحوه نگهداری و کاشت فضای سبز کلاس های آموزشی در مدارس و سراهای محلات و مراکز آموزشی سطح منطقه برگزار می شود.
وی افزود: همچنین در این میان 15000 اصله نهال در بین ارگانها، 5000 نهال در بین شهروندان در بوستانها توزیع شد و بیش از 575 هزار درختچه در سطح منطقه کاشته شد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در آستانه فرا رسیدن فصل بهار ، طرح غرس و هرس درختان در استقبال نوروز در برنامه این معاونت قرار گرفته است و از نیمه دوم اسفند ماه آغاز می شود.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری