کد مطلب: 1312
  تاریخ انتشار:  1392/12/07 - 12:54


افزایش 3 هزار متری فضای سبز بزرگراه فتح

بزودی پس از اتمام عملیات عمرانی ، ایجاد فضای سبز در دستور کار قرار می گیرد.
download فضای سبز

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 9 با اشاره به توسعه فضای سبز سطح محدوده از افزایش 3 هزار مترمربعی فضای سبز بزرگراه فتح خبر داد و گفت : بزودی پس از اتمام عملیات عمرانی ، ایجاد فضای سبز در دستور کار قرار می گیرد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)
، به نقل از "تهران سما" علی اکبر کریمی پور با اعلام این خبر گفت: در طول سالجاری با انجام فعالیت های مختلف ، فضای سبز سطح منطقه با رشد چشمگیری همراه بوده و اکثر اقدامات در قالب احداث و بازپیرایی صورت گرفته است.
وی افزود: با اجرای رفیوژ میانی بین تندرو و کندرو بزرگراه فتح در حدفاصل خیابان عبدالهی تا صفری ، فضای مناسبی برای ارتقا چشم انداز بصری بوجود آمده و در حال حاضر عملیات خاکبرداری و لوله گذاری جهت آبرسانی در محدوده مورد نظر انجام شده است.
کریمی پور تصریح کرد: علاوه بر این حدود 300 اصله درخت در محل کاشته شده و عملیات کاشت چمن نیز به گونه ای اقدام می شود تا چشم انداز مناسبی را همزمان با آغاز سال نو در این بخش از پایتخت ایجاد کند.
وی ادامه داد: چندی پیش عملیات توسعه فضای سبز حریم فرودگاه مهرآباد نیز به پایان رسید و با کاشت بیش از 200 هزار پیاز گل لاله در سطح محدوده و همچنین ایجاد فضای سبز در معابر بزرگراهی ، افزایش سرانه فضای سبز منطقه را در برداشته و منجر به تلطیف فضای محدوده شده است.
معاون شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: همواره با اجرای طرح های مختلف و متنوع در راستای تلطیف هوا و تاثیر مثبت در اقلیم و شرایط اکولوژیکی منطقه گامی بزرگ برمی داریم.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری