کد مطلب: 1309
  تاریخ انتشار:  1392/12/06 - 13:23


توزیع ماهی و سبزه در ازای تحویل پسماند‌های خشک در منطقه 7

معاون شهرداری منطقه 7 از توزیع ماهی و سبزه در کانکس‌های بازیافت مستقر در سطح منطقه در ازای تحویل پسماند‌های خشک خبر داد.
download سبزه و ماهی قرمز

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه هفت از توزیع ماهی و سبزه در کانکس‌های بازیافت مستقر در سطح منطقه در ازای تحویل پسماند‌های خشک از سوی شهروندان خبر داد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، به نقل از "تهران سما" مهران احمدی با اعلام این خبر افزود: این طرح بنا به سنت هرساله در فاصله زمانی یک هفته به آغاز سال جدید (24 تا 28 اسفند‌) در هشت غرفه بازیافت سطح منطقه اجرا می‌شود.
احمدی با اشاره به محل کانکس‌های توزیع سبزه و ماهی گفت: شهروندان منطقه می‌توانند با مراجعه به کانکس‌های واقع در خیابان شهید آیت‌اله مدنی نبش کوچه شریفی‌نژاد، خیابان شهید آیت‌اله مدنی نبش کوچه ولی‌عصر(عج)، خیابان پلیس نبش کوچه طاهری، خیابان بهار شیراز جنب منبع آب، خیابان ترکمنستان نبش کوچه احمدیان، خیابان اندیشه هشتم نبش کوچه تقوی، خیابان سبلان شمالی ابتدای صیاد شیرازی و خیابان معلم ضلع غربی پارک معلم در ازای ارائه پسماند‌های خشک خود سبزه و ماهی دریافت کنند.
وی همچنین از برگزاری جشنواره بهترین هفت‌سین از دورریختنی‌ها در سطح مدارس منطقه خبر داد و گفت: در این جشنواره به همه کسانی که در چیدمان سفره هفت‌سین از دور‌ریختنی‌ها استفاده کنند جایزه تعلق می‌گیرد، همچنین به نفرات برتر نیز هدایایی نفیس اهداء می‌شود.
معاون امور شهری و فضای سبز منطقه در ادامه گفت: از دیگر برنامه‌های شهرداری این منطقه در آستانه سال نو قدردانی از شهروندانیست که در طول سال بیشترین همکاری را در حوزه‌ی بازیافت زباله داشتند.
وی افزود: در این طرح کارشناسان اداره بازیافت با مراجعه به درب منازل به مدت ده روز به این گروه از اهالی منطقه هدایایی اهدا می‌کنند.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری