کد مطلب: 1297
  تاریخ انتشار:  1392/11/30 - 16:00


اجرای طرح پیک نیک محیط زیستی در روز درختکاری

روز جهانی ساعت زمین در 9 فروردین سال 93 در برج میلاد و برج آزادی برگزار می شود.
download علی محمد شاعری

رییس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با بیان اینکه طرح پیک نیک محیط زیستی در روز درختکاری، اجرا می شود، گفت: به دلیل افزایش سطح آموزشی شهروندان در حوزه محیط زیست به زودی سامانه اینترنتی محیط زیست شهری فعال خواهد شد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، به نقل از شهرنوشت، علی محمد شاعری با تاکید بر اینکه ستاد محیط زیست و توسعه پایدار برنامه های ویژه ای را در طرح استقبال از نوروز دارد، افزود: رونمایی از سامانه اینترنتی - آموزشی محیط زیست شهری شهرداری تهران از جمله این برنامه هاست.
رییس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران همچنین از تدوین و ابلاغ دستورالعمل طرح استقبال از بهار در حوزه محیط زیست مناطق نیز خبر داد و تصریح کرد: در طرح نهضت درختکاری که در 16 اسفندماه تحت عنوان پیک نیک محیط زیستی برپا می شود، شهروندان از 7 نقطه تهران به سمت 4 منطقه تعیین شده حرکت کرده و به کاشت نهال اقدام می کنند.
وی درباره روز جهانی ساعت زمین که سومین سال است در ایران نیز برگزار می شود، اظهارکرد: با هماهنگی ها و برنامه ریزی های صورت گرفته، روز جهانی ساعت زمین در تاریخ 9 فروردین سال 93 در برج میلاد و برج آزادی برپا می شود.
رییس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری همایش مشارکت های مردمی و مدیریت پایدار شهری نیز در هفته منابع طبیعی در 19 اسفند ماه برگزار می شود.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

نظرات (1)
 برای مسئولان فعال آرزوی توفیق داریم. مسئولان سازمان محیط زیست که همه در خوابند!
شناسه: 1232
امیرحسین پاکدل
3 اسفند 1392 ساعت 09:33
0
0
ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری