کد مطلب: 1294
  تاریخ انتشار:  1392/11/30 - 12:29


حضور فعال شهرداری منطقه 9 در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 9 از حضور فعال منطقه در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست خبر داد.
download نمایشگاه بین المللی محیط زیست

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 9 از حضور فعال منطقه در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست خبر داد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA) به نقل از "تهران سما"، علی اکبر کریمی پور با اعلام این خبر گفت: همزمان با افتتاح سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست در محل دائمی نمایشگاه های محیط زیست تهران ، اداره محیط زیست منطقه نیز با اختصاص غرفه ای در این نمایشگاه فعالیتهای خود را در عرصه های مختلف حوزه شهری زیست محیطی به نمایش گذاشت.
وی افزود: الویت فرهنگ سازی صحیح در سنین کودکی با شعار محیط زیست منطقه9 دوستداران کودکان، توسعه اجتماعی و جلب مشارکت های مردمی در فعالیتهای زیست محیطی و مدیریت شهری، توسعه و افزایش کیفیت فضای سبز با توجه به آلودگی هوا و افزایش سطح ایمنی در پارکهای منطقه و حرکت به سمت شاخصهای جامعه ایمن و ارتقای شاخص های بهداشتی و محیط زیستی از محورهای اساسی برنامه های اجرایی برای بهبود شرایط زیست محیطی در سطح منطقه بوده که در این نمایشگاه به آن پرداخته شد.
کریمی پور با اشاره به بازدید دکتر معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و دکتر حیدرزاده مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران، مهندس شاعری رئیس ستاد محیط زیست از غرفه منطقه اظهار داشت: فعالیت های صورت گرفته در مباحث انرژی، توسعه فضای سبز ، مدیریت پسماندهای شهری و توسعه فضاهای اجتماعی مانند سراهای محلات در معرض دید عموم قرار گرفت.
وی ادامه داد: از سایر اقدامات این نمایشگاه تهیه فرم های کمپین حامیان محیط زیست منطقه 9 و عضویت فعالان زیست محیطی در این کمپین ، ارائه مشاوره و آموزش رایگان در خصوص نگهداری از گیاهان آپارتمانی، آموزش تهیه تراریوم های شیشه ای ،توزیع بروشور در خصوص نگهداری گیاهان آپارتمانی به همراه توزیع کتاب بوده که به شکل مناسبی اجرایی شد.
به گفته معاون شهردار منطقه 9 در طول برگزاری نمایشگاه، غرفه منطقه (غرفه 35) به ارائه خدماتی متنوع و متفاوتی پرداخته که می توان به ارائه دستاوردهای منطقه در جهت توسعه و نگهداری فضای سبز در راستای توسعه سرانه فضای سبز شهروندان، برگزاری مسابقه با موضوعات زیست محیطی برای بازدیدکنندگان به همراه اهدای جوایز، برگزاری غرفه گریم کودکان ، برپایی ایستگاه عکاسی و عکس یادگاری ، نمایش عملکرد زیست محیطی منطقه به صورت پاور پوینت ، اجرای تئاتر آموزشی برای کودکان،ارسال پیامهای زیست محیطی از طریق بلوتوث و ... اشاره کرد.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری