کد مطلب: 1291
  تاریخ انتشار:  1392/11/29 - 15:02


نصب مجسمه یوزپلنگ های ایرانی در بزرگراه یادگار امام (ره)

سه مجسمه یوزپلنگ ایرانی در بزرگراه یادگار امام به عنوان یکی از بزرگراههای پایتخت نصب شده است.
download یوزپلنگ ایرانی

رییس اداره زیباسازی شهرداری منطقه 2 گفت : سه مجسمه یوزپلنگ ایرانی در بزرگراه یادگار امام به عنوان یکی از بزرگراههای پایتخت نصب شده است.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA) به نقل از "تهران سما" مهدی خانی با اشاره به مطلب فوق افزود :یوزپلنگ نماد کشور ایران د رحوزه ی محیط زیست است و اهمیت و ارزش این حیوان بومی رو به انقراض و کمیاب برای ایرانیان بسیار زیاد است . شهرداری منطقه 2 نیز بنا بر وظیفه ملی و میهنی خود ، سه مجسمه یوزپلنگ ایرانی را در بزرگراه یادگار امام ، یکی از بزرگترین بزرگراه های پایتخت و مسیرهای اصلی تردد شهروندان نصب کرده است .
وی در ادامه تصریح کرد:این مجسمه ها گویای اهمیت این حیوان باارزش برای ایرانیان و همچنین حساس سازی آن ها نسبت به طبیعت و محیط زیست است .
مهدی خانی در ادامه به نصب مجسمه ناظر اشاره کرد و گفت :در بوستان 18 هکتاری واقع در خیابان ایران زمین تندیسی به نان ناظر ساخته و نصب شده است .
وی در ادامه با اشاره به نصب سازه های تبلیغاتی بیان داشت :شهرداری منطقه 2 با نصب سازه های تبلیغاتی در چند نقطه از سطح منطقه همچون جلال آل احمد ، درکه ، گیشا محل مناسبی برای تبلیغات محیطی و محلی فراهم کرده است .
وی یاد آور شد :این سازه به منظور سهولت در تبلیغات و ساماندهی آن و همچنین حفظ محیط شهر از آلودگی های بصری صورت گرفته است و چناچه خارج ازاین سازه ها تبیلیغاتی صورت بگیرد با شرکت ها و افراد خاطی برخورد می شود.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری