کد مطلب: 1287
  تاریخ انتشار:  1392/11/27 - 13:05


حضور فعال شهرداری منطقه 13 در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست و توسعه پایدار

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 13 با اشاره به برپایی غرفه محیط زیست در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر تهران از حضور فعال شهرداری منطقه در این نمایشگاه خبر داد.
download نمایشگاه بین المللی محیط زیست

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 13 با اشاره به برپایی غرفه محیط زیست در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر تهران از حضور فعال شهرداری منطقه در این نمایشگاه خبر داد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA) به نقل از "تهران سما"، مهدی احمد مهرابی ضمن حضور در این نمایشگاه و بازدید از غرفه های آن به اهمیت و نقش محیط زیست در توسعه شهری اشاره کرد و گفت: حضور در این نمایشگاه و بازدید از دستاوردهای کشور در حوزه محیط زیست ، معرفی اقدامات شهرداری منطقه به شهروندان و همچنین آشنایی با فعالیت های سایر مناطق در حوزه محیط زیست شهری، نقش تعیین کننده ای در برنامه ریزی های کلان شهری در حوزه محیط زیست خواهد داشت.
مهرابی مدیریت هزینه ها و منابع را یکی از ویژگی های غرفه شهرداری منطقه 13 در این نمایشگاه دانست و اظهار داشت: کلیه اقدامات صورت گرفته در این نمایشگاه با رعایت اصول زیست محیطی و رویکرد اصلاح الگوی مصرف بوده است .
وی به حذف کاغذ از سیستم گزارش عملکرد محیط زیستی منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: به این منظور تصویر کلیه عملکرد زیست محیطی شهرداری منطقه در معرض دید عموم قرار گرفت.
معاون شهردار منطقه 13 به معرفی دستگاه تصفیه کننده فاضلاب شهری در غرفه مختص به شهرداری منطقه نیز اشاره کرد و افزود: این دستگاه که در نهایت نمونه تکمیل شده آن در سوله بازیافت در کنار سیستم سورتینگ منطقه 13 تهران به کار برده خواهد شد قادر است شیرابه و یا فاضلاب شهری را تا حد استاندارد آب کشاورزی تصفیه کند.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری