کد مطلب: 1286
  تاریخ انتشار:  1392/11/27 - 11:53


ایجاد پرچین سبز در حاشیه معابر بزرگراهی منطقه 22 با کاشت بیش از 35 هزار اصله درخت

پیش تر عملیات آبرسانی عرصه های مورد کاشت نیز انجام شده است.
download فضای سبز

اداره فضای سبز حوزه امور شهری و محیط زیست منطقه 22، در آستانه فرا رسیدن سال جدید نسبت به کاشت بیش از 35 هزار اصله درخت در حاشیه معابر بزرگراهی محدوده شمال غرب تهران اقدام کرده است.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، به نقل از "تهران سما" حسین مرادی - شهردار منطقه 22 در این باره گفت: با شروع فصل زمستان و فرا رسیدن فصل مناسب برای کاشت انواع درخت و درختچه ، عملیات کاشت 15 هزار اصله سرو خمره ای بصورت پرچین در رفیوژهای حاشیه کندور بزرگراه آزادگان از سوی اداره فضای سبز منطقه 22 آغاز شده است. همزمان با این عملیات، کاشت 20 هزار سرو خمره ای دیگر نیز در رفیوژ و کندرو بزرگراه شهید خرازی در جریان است تا بزرگراه های این منطقه با نمای سبز جدیدی به استقبال بهار سال 93 بروند.
شهردار منطقه 22 با اعلام اینکه کاشت بیش از 3 هزار اصله انواع درخت تنومند شامل چنار ،کاج تهران و سرو نیز در جنوب بزرگراه شهید خرازی حدفاصل آزادشهر تا پل کن و بزرگراه آزادگان نیز آغاز شده و با جدیت ادامه دارد، افزود: این اقدام در راستای افزایش سرانه فضای سبز، رفع آلودگی های زیست محیطی با استفاده از گسترش فضای سبز همچنین ایجاد نما و پرچین سبز در حاشیه معابر بزرگراهی از 15 بهمن ماه در پهنه ی شمال غرب تهران آغاز شده و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید. پیش تر عملیات آبرسانی عرصه های مورد کاشت نیز انجام شده است.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری