کد مطلب: 1281
  تاریخ انتشار:  1392/11/25 - 14:39


حضور شرکت بهره برداری مترو تهران در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست امروز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران کار خود را آغاز کرد.
download مترو

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست امروز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران کار خود را درحالی آغاز کرد که شرکت بهره برداری مترو تهران به عنوان متولی پاکترین حمل و نقل شهری در این نمایشگاه حضور دارد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA) به نقل از "تهران سما" این نمایشگاه که مهمترین رویداد زیست محیطی کشور در نیمه دوم سال جاری است ؛ به مدت 4 روز و از تاریخ 24 تا 27 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.
در این نمایشگاه که با حضور سازمانها، نهادها ، تشکلهای مردمی زیست محیطی و صنایع و شرکتهای مرتبط با محیط زیست در حال برگزاری است؛ شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه جدیدترین و آخرین پیشرفتها و دستاوردها و تکنولوژی های خود را در زمینه پاک ترین حمل و نقل شهری ارایه می کند.
غرفه شرکت بهره برداری مترو تهران در سالن 41 این نمایشگاه دایر شده که علاقمندان می توانند از ساعت 9 تا 17 به آن مراجعه کنند.
گفتنی است؛ در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که با شعار اقتصاد سبز کار خود را آغاز کرد، معاون اول رییس جمهور، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، سفیر ایتالیا در تهران و وزیر محیط زیست ارمنستان حضور داشتند.
انتهای پیام

برچسب ها: 
به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری