کد مطلب: 12758
  تاریخ انتشار:  1399/06/19 - 17:53


فراخوان سازمان جهانی هواشناسی برای اپلیکیشن های وضعیت هوا

سازمان جهانی هواشناسی از طریق فراخوان بین‌المللی درصدد انتخاب و معرفی بهترین اپلیکیشن های وضعیت هوا است.

سازمان جهانی هواشناسی از طریق فراخوان بین‌المللی درصدد انتخاب و معرفی بهترین اپلیکیشن های وضعیت هوا است.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA) به نقل از روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، با استفاده روزافزون از گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان، اقبال عمومی به اپ‌های وضعیت هوا افزایش چشمگیری یافته است. در واقع اپ‌های وضعیت هوا، متداول‌ترین راه برای دسترسی به پیش‌بینی وضعیت هوا، اخطارهای هواشناسی و سایر اطلاعات مفید و مرتبط دیگر هستند.

در این راستا، هزاران اپ وضع هوا را می‌توان دانلود کرد. برخی از آنان توسط سازمان‌های هواشناسی-آبشناسی کشورها طراحی و اجرا شده‌اند و برخی دیگر توسط نهادهای خصوصی یا اشخاص. این امر کاربران را با چالش انتخاب بهترین اپ مواجه کرده است.

به منظور تشویق و ترغیب به ابتکار و نوآوری در این زمینه، سازمان جهانی هواشناسی، مسابقه‌ای ترتیب داده که جوایز آن در مراسم بزرگداشت هفتادمین سالگرد تاسیس WMO اعطا می‌شود.

اپ‌هایی می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند که پایه آب و هوایی یا اقلیمی دارند، رایگان هستند همچنین از طریق یکی از دو فروشگاهGoogle Play  یا Apple Store یا وب سایت توزیع کننده اپ در دسترس باشند. محدودیتی برای شرکت در این مسابقه وجود ندارد و صاحبان اپ می‌توانند عموم مردم، مراکز تحقیقاتی و ... باشند.

از علاقه مندان و واجدان شرایط دعوت می‌شود جهت شرکت در این مسابقه تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۰ ( ۹ مهر ۱۳۹۹) به آدرس https://ppe-openplatform.wmo.int/registration مراجعه کنند.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار جهان