کد مطلب: 1272
  تاریخ انتشار:  1392/11/22 - 13:51


رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران:

نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست فرصتی برای افزایش حساسیت‌‌ها و مطالبات زیست محیطی

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت: در نمایشگاه محیط زیست مشکلات در کنار ارائه راهکارها بیان شود.
download رحمت‌الله حافظی

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت: باید از ظرفیت نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست برای افزایش حساسیت‌ها و مطالبات زیست محیطی شهروندان آنها استفاده شود.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، رحمت‌الله حافظی اظهار داشت: آنچه در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست اهمیت دارد توجه به محتواست، به عبارت بهتر باید ببینیم آیا چیزی به فرهنگ زیست محیطی ما بعد از برگزاری نمایشگاه اضافه می‌شود یا نه.
عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در این صورت است که می‌توانیم بگوییم نمایشگاه محیط زیست اثر بخش بوده وگرنه اینکه تنها شرکت‌کنندگان در نمایشگاه بیایند و به بیان دستاوردهایشان بپردازند به تنهایی کافی نیست.
حافظی اظهار داشت: بایستی نمایشگاه محیط زیست برای بیان مسائل و مشکلات زیست محیطی مورد استفاده قرار گیرد. به عبارتی مسائل و مشکلات در کنار ارائه راهکارها و دستاوردها بیان شود.
رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: اقدامات ما برای ارتقا فرهنگ و وضعیت محیط زیست باید این باشد که در ابتدا مطالبه را در مردم ایجاد کنیم تا مردم از مسئولان بخواهند که بگویند برای بهبود وضعیت محیط زیست چه کرده‌اند و در قدم بعد مسائل و مشکلات را به مسئولان متذکر شویم تا برنامه‌ریزی‌هایشان را در راستای حذف و مدیریت معضلات زیست محیطی انجام دهند.
به گفته این عضو شورای شهر نمایشگاه‌ها این امکان را در اختیار دلسوزان محیط زیست قرار خواهد داد تا با نگاهی هنرمندانه و ظریف به بیان معضلات زیست محیطی و فرهنگ‌سازی برای توجه و حفاظت بیشتر از آن بپردازند.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

نظرات (1)
 کاملا موافقم این کافی نیست که فقط توانمدی در معرض دید باشد. بماند که امسال در اثر اهمال کاری سازمان حفاظت محیط زیست می توان گفت که نسبت به پارسال خیلی استقبال شرکت کنندگان و بازدید کنندگان کم بود. اصلا صنایع نبودند، ادارات استانی نبودند، شرکت های فعال نبودند، مجموعا نمایشگاه هم مثل کارهای دیگر محیط زیست انگاری تعطیل بود و فقط می خواستند بگویند ای نمایشگاه برگزار شد. همین..
شناسه: 1230
عظیم احدی فر
29 بهمن 1392 ساعت 12:32
0
0
ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط انسانی