کد مطلب: 1253
  تاریخ انتشار:  1392/11/19 - 14:49


دستگیری متخلفی که به دنبال شکار زخمی بود!

ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان تهران شکارچی متخلفی را که به دنبال شکار زخمی بود دستگیر کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان تهران شکارچی متخلفی را که به دنبال شکار زخمی بود دستگیر کردند.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، روز پنجشنبه 17 بهمن ماه متخلفینی مرتکب شکار یک راس شکار غیرمجاز در منطقه ممنوعه کوه سفید دماوند شده بودند که به علت صعب العبور بودن محل شکار، موفق به ردزنی خون شکار غیرمجاز نشده بودند.
محیط بانان دماوند طی بازدید و گشت زنی آثار خون موجود را روی برف ها را مشاهده کردند و بنا به تجربه قبلی مبنی بر این که معمولا متخلفان جهت شکار حیوان زخمی به محل مشاهده آثار خون مراجعه می‌کنند، روز جمعه 18 بهمن ساعت 6 صبح محیط بانان به منطقه اعزام شدند و به بررسی آثار پرداختند که متوجه آثار خون شکار دیگری شدند.
محیطبانان در محلی مناسب به کمین نشسته و بعد از چند ساعت متوجه می‌شوند یک نفر جهت ردزنی رد خون حیوان شروع به جستجو می‌کند که سریعا اقدام به تعقیب وی می‌کنند که فرد متخلف به محض مشاهده ماموران ، دست به فرار می‌زند که با تعقیب و گریز دستگیر می‌شود.
علاوه بر آثار به جا مانده از شکار غیرمجاز یک عدد دوربین شکاری و خودروی وانت آغشته به خون که برای حمل شکار استفاده شده است کشف شد و فرد متخلف به همراه ادوات به اداره محیط زیست دماوند هدایت و پس از تشکیل پرونده و انجام مراحل قانونی به قاضی کشیک ارجاع و متخلف نیز بازداشت شد.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار حیات وحش و آبزیان