کد مطلب: 1239
  تاریخ انتشار:  1392/11/17 - 14:00


با توجه به اقداماتی که انجام گرفته بود

برف سنگین پایتخت به درختان آسیب نرسانده است

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تهران از آغاز عملیات برف تکانی از درختان تهران همزمان با سنگین شدن بارش برف در پایتخت خبرداد.
download برف‌تکانی درختان

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تهران از آغاز عملیات برف تکانی از درختان تهران همزمان با سنگین شدن بارش برف در پایتخت خبرداد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)،علی محمد مختاری در گفت و گو با شهرنوشت تاکید کرد: در نیمه شمالی تهران هم اکنون برف سنگینی بر روی شاخه و برگ درختان نشسته است که شهرداری تهران برای آسیب کمتر درختان اقدام به برف‌تکانی از درختان می‌کند.
وی اظهارداشت: برف تکانی از درختان براساس دستورالعملی واحد صورت گرفته و دقت می شود آسیبی به درختان در حین برف تکانی از آنها وارد نشود.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تهران با بیان اینکه لازم است شهروندان نیز در برف‌تکانی از درختان مشارکت داشته باشند، گفت: وجود برف سنگین بر روی شاخه درختان و یخ زدن آنها سنگینی و شکستن شاخه‌های درختان را دنبال داشته و آسیب جدی به آنها وارد می‌کند.
وی در خصوص شکستگی یا سقوط درختان بر اثر بارش برف نیز اظهارداشت: تاکنون گزارشی در این باره از مناطق تهران دریافت نشده است. ضمن اینکه با اقدامات مراقبتی و حرس به موقع درختان در فصل پاییز پیشگیری از شکستگی و سقوط درختان انجام شده است.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تهران خاطرنشان کرد: کارگران حوزه نگهداری فضای سبز آموزشهای لازم برای برف تکانی از درختان را دیده‌اند و هم اکنون در سطح بوستان‌های محلی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به برف‌زدایی درختان می پردازند.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری