کد مطلب: 1221
  تاریخ انتشار:  1392/11/14 - 11:45


زنگ خطر تالاب ها به مجلس رسید

نمایش چهره بی جان تالاب ها در خانه ملت

برگزارکنندگان نمایشگاه عکس آسیب‌های تالابی در مجلس، معتقدند این گالری می‌تواند تاثیری مثبت بر نگاه نمایندگان به موضوع محیط زیست داشته باشد.
download 20140203115132-namayeshgah.jpg

برگزارکنندگان نمایشگاه عکس آسیبهای تالابی در مجلس، معتقدند این گالری عکس می تواند تاثیری مثبت بر نگاه نمایندگان به موضوع محیط زیست و اهمیت آن در زندگی مردم به ویژه مردم جوامع محلی داشته باشد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، همزمان با 13 بهمن ماه روز جهانی تالاب ها، نمایشگاه عکسی مرتبط با موضوع تالاب ها در مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرد.
این نمایشگاه به همت تشکل محیط زیستی "انجمن دنیای سالم" با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست به مدت یک هفته در کریدور ورود و خروج نمایندگان به صحن علنی برگزار خواهد شد و 14 بهمن ماه به صورت رسمی با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس و مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست افتتاح خواهد شد.
برگزارکنندگان نمایشگاه عکس آسیب های تالابی در مجلس، معتقدند این گالری عکس می تواند تاثیری مثبت بر نگاه نمایندگان به موضوع محیط زیست و اهمیت آن در زندگی مردم به ویژه مردم جوامع محلی داشته باشد و شاید به دلیل همزمانی با تصویب بودجه 93، زنگ هشداری برای اتخاذ تصمیمات بهتر در این حوزه و بودجه سازمان حفاظت محیط زیست باشد.
تغییر نگاه و آگاهی مدیران و قانون گذاران جوامع به محیط زیست و حفاظت از آن، می تواند آغاز مسیر تعامل و رشد در این حوزه باشد و چنین اقداماتی، نخستین گام های اجرایی برای ایجاد نگرشی مثبت به محیط زیست است. اقدامی از سوی ملت در خانه ملت برای جذب نگاه نمایندگان ملت به محیط زیست و چالش های آن.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط طبیعی