کد مطلب: 1212
  تاریخ انتشار:  1392/11/13 - 09:07


استقرار ماشین‌آلات برف‌روبی در محورهای برف‌گیر غرب تهران

به منظور تسریع در خدمات‌رسانی در هنگام بارش برف کلیه تجهیزات برف‌روبی در سایت‌های پیش‌بینی شده در غرب تهران مستقر شد.

شهرداری منطقه 5 گفت: به منظور تسریع در خدماترسانی در هنگام بارش برف کلیه تجهیزات و ماشین‌آلات برف‌روبی در سایت‌های پیش بینی شده در غرب تهران مستقر شد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5 ، پژمان پشمچی زاده - شهردار منطقه با اشاره به اینکه بارش از شب گذشته آغاز شده است، گفت: تمامی اکیپ‌های ستاد برف‌روبی منطقه همزمان با آغاز بارش برف درحالت آماده باش کامل عملیات خدمات‌رسانی را آغاز کرده و همزمان تجهیزات وماشین‌آلات سبک وسنگین نیز درمحل‌های مذکور مستقراست.
وی با اشاره به جانمایی مخازن شن و نمک مخصوص سطح معابر منطقه گفت: به منظور جلوگیری از هرگونه یخ‌زدگی معابر همزمان با فعالیت ستاد برف‌روبی کیسه‌های شن و مخصوص نیز درمساجد و مدارس سطح منطقه نیز توزیع شده است.
پشمچی‌زاده تصریح کرد: به منظور تسریع درخدمات‌رسانی سایت‌های فرعی نیز در رمپ و لوپ‌های بزرگراهها پیش‌بینی و مخازن شن و نمک درکلیه محورها ومعابر جانمایی شده است.
وی ادامه داد: تردد در بزرگراهها و معابر سطح منطقه با بهره‌گیری از دوربین‌های نظارتی مرکز کنترل ترافیک محلی کنترل می شود و پس از شناسایی نقاط برف‌گیر و همچنین گره‌های ترافیکی سطح منطقه با هماهنگی به عمل آمده با عوامل ستاد برف‌روبی مستقر در سطح منطقه و همچنین پلیس راهور و معاونت حمل و نقل و ترافیک جهت رفع موانع و مشکلات هماهنگی‌های لازم به عمل می‌آید و ترافیک محورها در مرکز کنترل و ترافیک غرب تهران به صورت شبانه روزی مدیریت می‌شود.
شهردار منطقه همچنین از استقرار ماشین‌آلات سبک و سنگین درسایت‌های برف‌روبی خبرداد و افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات مناسب به شهروندان و جلوگیری از هرگونه مشکلات ناشی ازلغزندگی معابر پیش بینی شده است.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری